Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 02/16/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty
  2. 2 punkty
    Z nazwą taką jak Music Pirates daleko nie zajedziesz. Gry narazie nie przetestuję, zaczekam zapewne do następnego update'a. Odsłuchałem muzyki i do gry moim zdaniem będzie pasować. To bardzo prosta muzyka, słychać że dopiero raczkujesz, ale do takiej ponurej gry to właśnie pasuje. Wielka szkoda, że muzyka się nie loopuje, albo że nie masz "startu" i "loopu" jako oddzielnych kawałków, żeby muzyka się zaczynała, ale nie kończyła. troche mi sie nie podobają podziemia krasnoludów, ale nie wszystko da radę zrobić perfekcyjnie. Jak to się zaczęło ma chyba najwięcej składu, prawdopodobnie dlatego że dałeś więcej instrumentów. Chociaż nie podoba mi się rola jaką grają tutaj niskie tony pianina. Zapuściłem twoją muzykę innym, żeby otrzymać trochę więcej feedbacku dla Ciebie i ogólnie zdanie jest takie, że w Twoich piosenkach dźwięki skrzypiec kończą się zbyt gwałtownie, co słychać m.in blisko zakończenia Jak to się zaczęło. Jeszcze taka mała porada, nie wiem czy się do tego stosujesz, ale piosenki uniwersalnie lepiej brzmią kiedy decydujesz się na nuty parzyste bądź nieparzyste, ale ich nie mieszasz. Po prostu używaj najbliżej co drugiego klawisza. Słyszałem też coś, że ten puzon(?) którego użyłeś w miastach demonów brzmi jak pierdnięcie ze wzmocnionym bassem, może trochę przesadziłeś z jego tonem? Jak jest w wyższych tonach później w piosence, brzmi lepiej. Zalane Jaskinie - znowu problem ze skrzypcami. To na tyle jeśli chodzi o mnie. Popracuj trochę, ogólnie jest dobrze.
  3. 1 punkt
    -oddaliłem kamerę -zmniejszyłem i ozdobiłem GUI -rozjaśniłem nieco całość Co myślicie o tych zmianach?
  4. 1 punkt
  5. 1 punkt
    Przede wszystkim przepraszam za bardzo słaby video edit, zmieniającą się rozdzielczość, przybliżenie i chwiejne FPSy(w grze jest stałe 60+, to nagrywanie nawala). To wideo w zasadzie tylko dla gmclanu dlatego jest zrobione nieco na odpierdziel. Wreszcie się wziąłem spowrotem za programowanie i cośtam dlubie mały projekcik o lataniu jetpackiem. https://led.feen.us/33dcxq9p.mp4 Test 7 z 14 dostępnych broni(ogólnie będzie więcej ale tylko 14 rozpisałem sobie póki co). W sumie to te 7 "prostrzych", pozostałe są ciekawsze do oglądania ale muszę je jeszcze dokończyć.. (mam nadzieję że forum wykrywa direct linki i robi embeed plików mp4) Edit: Nie wykrywa, kliknijcie w link..
  6. 1 punkt
    JAKI BAŁAGAN!!!!!! @edit Wywaliłeś zdjęcie, ale serio z takim bałaganem NIE DA SIĘ utrzymać długo projektu.
  7. 1 punkt
    EDYCJA: Nieważne CCleaner usunął mi plik z GM 8.0 ;-; Wszystko jest ok jak sprawdzałem na kompie dziewczyny, widocznie mój to prawdziwy złom.
  8. 1 punkt
    Dzięki za szczerą opinię Co do muzyki - może niekoniecznie "raczkuję". Kiedyś jeszcze pamiętam jak bawiłem się w Anvil Studio i tylko ściągałem plik midi i zmieniałem dźwięki na trackach XD Teraz siedzę w FL Studio 12, dostałem kontroler MIDI i już o wiele lepiej mi idzie, i będąc szczerym, nie starałem się zbytnio jeżeli chodzi o muzykę do Dungeon Survivora, wolałem na początku skupić się na samej grze W pełnej wersji na 100% będzie lepszy soundtrack (Znaczy ten sam, ale lepiej wykonany :D) Co do kolejnego update'u: - Ekspedycja na powierzchnię zostanie dodana (baaaardzo ryzykowna) - Możliwość wejścia do Zalanych Jaskiń (TO WCALE NIE JEST NAWIĄZANIE DO THE BINDING OF ISAAC WGL) - Zacznę powoli wprowadzać wątek fabularny do gry! - Może w końcu zrobię ikonkę, - Usprawnię menu główne, - Dodam pierścienie (zabezpieczające przed magicznym promieniowaniem, dające szczęście itp.) - Sny bohatera. A tutaj screen z takiej ekspedycji na powierzchni, żeby na takową wyjść, trzeba mieć full głodu i pragnienia https://ibb.co/iaSey7
  9. 1 punkt
    Nie Chell, to nie będzie już działać. Żeby wykorzystać to co pisałem potrzebujesz podstawowej znajomości PHP, jakiegoś serwera WWW z PHP i tylko kilku funkcji. W GM wysyłasz mail funkcją http_get() na adres twojego skryptu z parametrami GET. Wygląda to tak: wiadomosc = "Test maila" http_get("http://www.mojastrona.pl/skrypty/slijmail.php?wiadomosc="+string(wiadomosc)) Potem twój slijmail.php musi umieć to odtworzyć czyli odczytać parametry GET. http://php.net/manual/en/reserved.variables.get.php $message = $_GET['wiadomosc']; Ostatnia rzecz to podstawienie odebranych wiadomości pod funkcję mail() http://php.net/manual/en/function.mail.php mail('caffeinated@example.com', 'Temat', $message);
  10. 1 punkt
    niektore gry, takie jak Ostateni TOmb Raidery na przyklad, maja w menu zakladke Benchmark i odpala ona scene gry z oczekiwanym maksimum elementow sceny i efektow, ktore moga wystapic w grze na raz, dziala to minute-dwie i po tym tescie user dostaje info jakie ustawienia jakosci sa najlepsze dla tego sprzetu i gra tez sama je zwykle aplikuje.
  11. 1 punkt
    Najpierw pomyślałem "jezu, co za lamerski cringe temat, ciekawe czy w nim odpowiedziałem". A później się okazało, że to ja go założyłem.
×