Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 08/07/17 uwzględniając wszystkie działy

  1. 7 punktów
  2. 6 punktów
    Siemka, jeżeli czytasz tę wiadomość najprawdopodobniej pomogłem Ci w czymś przez Steam lub Skype. Zostaw reputację pod tą wiadomością lub którąś inną w temacie i napisz posta informującego innych, że w czymś pomogłem ;) Jeżeli jesteś tu bez powodu zapraszam do kontaktu na Steam aby pograć w gry lub pomóc w jakimś problemie z game makerem 1.4 ! Mój profil Steam
  3. 5 punktów
    Hej. Naprawdę serce się raduje, że w końcu czuć tu powiew świeżości i osobiście jestem jak najbardziej za tym, by przywrócić to forum do dawnej świetności. Dlatego wnoszę tu małą inicjatywę jaką miałyby być zalecenia innych użytkowników wobec tego jak nowa strona miałaby funkcjonować. Sorencje, że wylatuję z tym w valhalli, ale wiecie. Gdyby moderacja podłapała pomysł to byłbym wdzięczny gdyby dało się to jakoś przypiąć gdzieś. Także proszę wysuwać tu swoje idee i odnosić się do pomysłów innych, a później wspólnymi siłami postaramy się wcielić je w życie. Ja zacząłbym od wrażeń estetycznych. Jestem na tak, ale aktualna surowość domyślności szablonu pewnie odpycha świeżaków, dlatego zalecałbym nadać stronie jakiegoś charakteru.W tym celu moglibyśmy zrobić -mały konkursik/przetarg na nowe logo. Każdy chętny mógłby coś zaprojektować i wrzucić, a potem prosta ankieta i bum. -Do tego dobrym zagraniem byłoby samoscrollujące się okienko z wyselekcjonowanymi "grami naszej społeczności", gdzie będą jakieś Warlocksy, Top Haty, Catch the clowny z grafikami, może nawet animowanymi: Zapraszam do dyskusji
  4. 4 punkty
  5. 4 punkty
    Mam nadzieję że do Twojego serca <3
  6. 4 punkty
    A ja ostatnio to pracowałem na GMCLANem :D
  7. 4 punkty
    Dnia dzisiejszego, po ponad prawie 16 latach piastowania tej funkcji, postanowiłem ostatecznie pożegnać się ze stanowiskiem głównego administratora. Od dzisiaj do grona adminów powrócił Gnysek i razem z Uzjelem będą prowadzić serwis. Formalne prawa własności prawdopodobnie także przekażę Gnyskowi, gdyż to on będzie ponosić koszta techniczne związane z utrzymaniem serwisu. A ja? Cóż, póki co pozostaję technicznie jednym z adminów i ta ranga, na rzecz zwykłego użytkownika, zostanie mi zniesiona za jakiś czas. Nowej ekipie życzę wytrwałości w tworzeniu serwisu. Wytrwałości, której niestety zabrakło mi w okresie zeszłych kilku lat. Dziękuję wszystkim użytkownikom za wspólnie spędzone chwile i gratuluję cierpliwości w użeraniu się ze mną. :) O gmclanie nie zapominam i mam zamiar służyć pomocą i dobrą radą, a jak mi starczy czasu, to może jeszcze z Wami posiedzę. Szczególne podziękowania składam zaś użytkownikowi @new_user za ten nostalgiczny wpis w shoutboxie, który dał mi tchnienie by jeszcze raz coś z tym zrobić oraz uświadomił, że pora ustąpić miejsca. ps. Spokojnie, strona portalu wróci zapewne na dniach, gdyż sprzężenie z nowym forum nie jest trudne, ale trzeba jeszcze trochę prac konserwacyjnych przeprowadzić. Jeszcze raz dzięki!
  8. 4 punkty
    Skin banana. Nie ma za co.
  9. 4 punkty
    Moja luźna propozycja bazująca na pomyśle @gnysek
  10. 3 punkty
    Przykład z gotowymi skryptami bazowymi do zarządzania renderowaniem wieloprzebiegowym. Nazwa może być niezrozumiała, ale zasada działania jest dosyć prosta: pozwala to wyrenderować wiele wariantów tych samych obiektów zależnie od tego, jakie informacje sobie zażyczymy. W tym przykładzie jest to renderowanie informacji o obiektach, które mają się brudzić krwią oraz informacje o obiektach brudu - po wyrenderowaniu tych obu przebiegów otrzymujemy tekstury z tymi informacjami gotowe do uzyskania finalnego zabrudzenia krwią elementów pokoju jak i ścian. W razie niejasności lub niezrozumienia nie bać się, tylko pytać tutaj a ja na każde pytanie z chęcią odpowiem, bez odsyłania do jakichś linków - chcę aby każdy był w stanie na końcu rozumieć zasadę działania i potencjał multipass renderingu jak i cudownych możliwości, jakie ze sobą niesie. Co jakiś czas będę urozmaicał paczkę o nowe przykłady zastosowania, bo jest ich na prawdę masa! Aktualne efekty: Dirt (blood) Distortions (heat and water) Volumetric fog Download: http://storage.psichix.io/MultipassRendering.gmz
  11. 3 punkty
    żeby nie było, cały czas coś się w temacie dzieje: git aż pełen commitów
  12. 3 punkty
    tylko jeśli character.name == "Adriann" :*
  13. 3 punkty
    O czym Ty w ogóle p###dolisz człowieku ? Ja to wstawiłem żeby Ci pomóc znaleźć to co zepsułeś w swoim projekcie, bo myslales ze troluje .Zarzucasz mi ignorancję bo nie działa mi gowno-gierka wygladająca gorzej niż Alien Breed a działały mi milion bardziej rozbudowane gry-co mnie to obchodzi jakich technologi kosmicznych z 25wieku tam użyłeś-jestem przeciętnym użytkownikiem i mi to nie działa- wina jest po stronie autora-to nie jest nowy FarCry tylko 5 spritów na krzyż z blurem i kiepskie particle. Jak to ma być że potrzeba góra 2 letniego sprzętu żeby takie barachło uruchomić.Jak nie potrafisz tego zoptymalizować to Twój problem nie mój....Od początku miałem dobre intencję bo mnie zaciekawił projekt,teraz jednak mam Cie za przykrego buraka.W dupe se wsadź te swoje silniki.Wygląda to jak psu z dupy wyjęte i nie ma żadnej wartości w świetle "wymagań"
  14. 3 punkty
    Na PGA zostaliśmy nominowani jako jedna z 15 gier do najlepszej polskiej gry PGA (spośród ponad 120 gier), ostatecznie wygrał Ruiner ale i tak miło
  15. 3 punkty
    Mówisz o innej stronie, nie o GMCLANIE. Nie pamiętam jak się nazywała.
  16. 3 punkty

    do

    ja będę ze stoiskiem
  17. 3 punkty
  18. 3 punkty
    Cieszy mnie ta mobilizacja. Z entuzjazmem będę was podglądał jak zawsze.
  19. 3 punkty
    Witam serdecznie wszystkich użytkowników GMCLAN! Pozwoliłem sobie utworzyć ten temat, ponieważ w dniu dzisiejszym mija równo 10 lat, od kiedy pojawiłem się na tym forum. Starsi użytkownicy na pewno mnie znają(z lepszej lub gorszej strony), nowi mogli nie słyszeć, ponieważ ostatnimi czasy rzadko się ujawniałem :) Cóż mogę o sobie powiedzieć, w temacie tworzenia gier... Na pewno byłem zawsze dość kreatywny, niestety sam pomysł to było za mało, na drodze często stawało mi szybkie zniechęcenie, oraz niezbyt dobra znajomość GMA, a także to, iż oprawa graficzna była, powiedzmy... niezbyt estetyczna. Pewnego razu jednak, postanowiłem dać Wam coś, czego jeszcze tutaj nie było nigdy wcześniej i z tego co widzę nigdy później. Tak, mowa tutaj o grze "Parszywa Dwunastka" - był to swego czasu wręcz hit, miał on wielu zwolenników, jak i krytyków. Krytyka była jak najbardziej uzasadniona, gra(patrząc na nią dzisiejszym okiem) cholernie kulała pod względem technicznym, wizualnie była nawet okej, jednak spora część oprawy była zrobiona mało starannie.Mimo wszystko dostała całkiem niezłe noty, z czego rad jestem, bo wtedy ze swojej perspektywy uważałem grę za super w ch**, no ale patrząc na nią teraz, rozumiem niektóre słowa ostrej krytyki, tym bardziej, że i sama fabuła była raczej dość mało porywająca, a wręcz do dupy niepodobna. Tak to moja opinia na ten temat :) Sukces pierwszej P12 zainspirował mnie do stworzenia kontynuacji, w teorii wszystko miało być na zasadzie "więcej, lepiej, dynamiczniej" Zabrałem się ostro do pracy, poskładałem wszystko na nowo korzystając z silnika części pierwszej(duży błąd), jedyne co zostało podmienione to grafika(w moim ówczesnym mniemaniu w ch** zaj***sta, bo większa rozdzielczość i filtry z Artweaver) Niedługo później wrzuciłem demo, ku mojemu zdziwieniu, nie wywołało ono owacji na stojąco, a wręcz przeciwnie. Co więcej, zamiast przyjąć słowa krytyki, zacząłem jeszcze się bulwersować("Jak to k***a brzydka, jak śmiesz mi to mówić, nie masz prawa!") - mniej więcej w ten sposób. Projekt porzuciłem, bo po jakimś czasie stwierdziłem, że gra jest po prostu brzydka, straciła swój klimat(tego jedynce absolutnie nie brakowało), a sam gameplay stał się jeszcze bardziej kartonowy niż wcześniej. Wszystko dopełniała jeszcze masa bugów, na każdym niemal korku(sic!) Kontynuacja się nie udała, nie spodobała się Wam(mnie też się teraz nie podoba), więc można śmiało wyrzucić ją do śmieci. Teraz najpewniej wielu z Was zastanawia się do czego zmierzam. Otóż sprawa jest bardzo prosta, a zarazem ciekawa. Z okazji mojego 10-lecia chcę Wam się pochwalić, iż niegdyś legendarna(prawie) Parszywa Dwunastka zostanie WSKRZESZONA! Celowo nie dałem tego tematu w dziale "Zapowiedzi", bo nie chcę na razie za dużo pokazywać(swoją drogą niespecjalnie jest co, jak na razie, silnik poskładany i zrobiony doń jeden niewielki room, do testowania różnych efektów i technik) Mogę Wam tylko powiedzieć że wiele zmieniło się względem poprzedniczek, a oto krótka lista zmian. 1.Poprawiona względem poprzednich części grafika. 2.Naprawione problemy(strzelanie przez ściany, blokowanie na przeszkodach) 3. Wyważony poziom trudności. 4.Arsenał broni wzbogacony o broń miotaną, oraz broń białą. 6.Zwiększona dynamika walki. 7.Efekty cząsteczkowe. 8.Zniszczalne elementy otoczenia. 9.Poprawione sterowanie. 10.Amunicja, oraz obrażenia, nie będą już losowane, a wybierane spośród 3-4 możliwości. 11. HUD wzbogacony o pancerz, oraz wytrzymałość. 12.Dodanie efektów świetlnych. 13. W sumie sporo innych rzeczy :D Podsumowując, w wolnym czasie pracuję sobie nad tym, dodając, lub poprawiając rozgrywkę i efekty. Chciałem w założeniu już dzisiaj dać Wam DEMO, ale niestety sprawy prywatne uniemożliwiły mi to. Postaram się w miarę szybko wszystko poskręcać do kupy. O fabule nie wspominam, niech to będzie niespodzianka. W razie pytań, zawsze chętnie odpowiem. Pozdrawiam i dziękuję za tę dekadę spędzoną w czeluściach GM-Clan !!! :) Lolik. P.S. Jeśli ktoś nie wie o czym mówię, tutaj linki do obydwu produkcji: Parszywa Dwunastka Parszywa Dwunastka II
  20. 3 punkty
    Młotek jest właśnie kozacki i nie nawiązuje do obecnej zebatki gma, więc jesli chodzi o tematykę forum to logo będzie tu fajnie pasować tym bardziej że to byl symbol tego forum od lat
  21. 3 punkty
    Pracujemy nad nowym lekko pojebanym designem na Warlocka. Cormag, the Goat Rider
  22. 3 punkty
    propozycja gnyska jest jak dla mnie bardzo na miejscu. Na pewno pasowałaby w realia programistyczne no i idzie z duchem czasu. Nie patrzcie na to gówienko co wyskrobałem wcześniej, wstyd. Usunąłbym, ale czekam tylko aż mnie chell zjedzie, by mu przykrości nie robić. Tak czy inaczej jestem za inwencją gnyska, ale dobrze byłoby pokombinować, by jednak jakoś zawrzeć w logo ten kultowy młot. Posiedzę dzisiaj to coś jeszcze pokombinuję sam.
  23. 3 punkty
    koniecznie poodpinalbym wiekszosc przypietych tematow (poza tymi z ogloszeniami), bo jak sie na mobilnej scrolluje i scrolluje te tematy z ostatnimi odpowiedziami 3 lata temu to wieje groza poza tym dodalbym naliczanie postow w valhalli albo mozliwosc zmiany wlasnej rangi od 1250 postow
  24. 2 punkty
    To musi na komórki też wyjść, aż się prosi o sterowanie palcem i po 2-3 meczyki w autobusie rano i wieczorem
  25. 2 punkty
    Dobry pomysł, fajna grafika (kurde, do tego to jednak trzeba mieć szczęście) - myślę, że jest potencjał na zarobienie kasy (może nie milionów, czy setek tysięcy, ale chociaż pojedynczych tysięcy).
  26. 2 punkty
    Robię coś podobnego ale stateczki Adriann świetne animacje, to wszystko 3D?
  27. 2 punkty
    Ktoś z yoyo mnie zapytał czy można tym uwiązać jakaś postać. Podjąłem wyzwanie i coś tam wyszło może nie najlepiej to wygląda ale do dopracowania myślę.
  28. 2 punkty

    do

    Również pojawię się ze stoiskiem
  29. 2 punkty
    Ano, trzeba chyba robić symulator, survivala, opcjonalnie battle royal
  30. 2 punkty
  31. 2 punkty
    Kolejność wykonywania działać zawiodła, dzieliło _min przez (_max-_min). Żeby nie robić tłoku w jednej lini rozbiłem to na kilka. var _min = 350; var _max = 450; var clmp = 4; var len = distance_to_object(obj_glr_fire_light)-_min; var len2 = _max-_min; var len = (len/len2)*clmp; view_light=clamp(len,0,clmp);
  32. 2 punkty
    @I am Lord a dziękuję serdecznie. To dorzucę jeszcze w nieco lepszej jakości video. Niewiele się zmieniło jak na razie, jedynie NPC coś tam gadają sobie, świetliki są i gliniane dzbany. Głównie chodzi mi o cutscenę teleportacji pod koniec fipmiku
  33. 2 punkty
    Skapowałem się, że nic tu nie wrzucałem od miliona lat, a pracuję nad gierką codziennie. Ostatnio klepie scenki wprowadzające nowych bohaterów - tu Assassin i Pyra: System scenek jest o tyle fajny, że korzysta z faktycznych zasad gry. W ten sposób niektóre przerywniki mogą być w pełni grywalne, albo miksem akcji gracza i tych zaskryptowanych.
  34. 2 punkty
    Własna, to jest nienewtonowska fizyka. Bardzo duże uproszczenie fizyki, cholernie szybka implementacja idealna do zastosowań miękkich obiektów i particli. Algorytm obliczenia fizyki jest niezwykle prosty, ponieważ operuje się jedynie na zmianie pozycji punktów, nie ma tutaj wektorów prędkości i sił. https://pl.wikipedia.org/wiki/Algorytm_Verleta A tutaj bardziej ludzkie wyjaśnienie: http://www.gamasutra.com/resource_guide/20030121/jacobson_pfv.htm Tego typu algorytmy są z powodzeniem stosowane w grach 3D gdzie się oblicza fizykę, krzaków, trawy, włosów, peleryn i innych miękkich obiektów.
  35. 2 punkty
    właśnie przyszły słuchawki bezprzewodowe, XXI wiek jest piękny
  36. 2 punkty
    A kiedy w końcu pomścisz to swoje poniżanie przez nas? ;P
  37. 2 punkty
    Mam nadzieję, że to dopiero początek zmian na GMCLANie, chociaż postaram się, aby jak najwięcej rzeczy historycznych pozostawało na stronie (sentymentalny ze mnie człowiek), ewentualnie zmieniając miejsce (jakiś dział muzealny?). Na razie nie planujemy zmian personalnych, myślę, że dogadamy się z Uzjelem który zapewne będzie przygotowywał nowe treści i robił za kogoś w rodzaju redaktora naczelnego, a Ranma będzie nas (gorąco) wspierał z tylnego siedzenia, wciąż w randze admina - obiecałem mu, że go nie wymażemy z historii strony oraz nie zabijemy serwisu. Moderatorzy też się nie zmieniają :) Wiem, że wszystko zajmie niestety trochę czasu, ale postaram się jak najszybciej przywrócić podstawową funkcjonalność GMCLANu, a w kolejnych tygodniach stworzymy roadmapę i zacznie się programowanie zmian w serwisie :)
  38. 2 punkty
    To najlepiej skończ te 3 projekty i potem od 0 zacznij shmupa- to z gifa jest 0/10 i nie ma żadnego potencjału.I tak ogólnie myślę podobnie jak Chell- czekam na jakąś poważną grę zrobioną przez Ciebie od A do Z bo jesteś naprawdę mocnym zawodnikiem a nadal potencjał nie został zaprezentowany światu
  39. 2 punkty
    Threef, ktoś to musi powiedzieć - masz talent jak mało kto tutaj, ale cały czas robisz jakieś niepoważne gierki. może warto by pomyśleć nad czymś, co się sprzeda?
  40. 2 punkty
    nowoczesnie sie tu zrobilo, ale mam wrazenie ze theme traci na czytelnosci
  41. 2 punkty
    W sumie teraz logo nie musi już nawiązywać do logo starego GMa. Może po prostu nawiązywać do programowania (gier) albo liter GMC. W stylu (G i C w logo):
  42. 2 punkty
    pisanie śmiesznych postów nie jest tak łatwe jak może się wydawać edit: no masz, i dubel zamiast edycji, ciężkie to nowe forum
  43. 2 punkty
    Spoko, wszystko bierzemy pod uwagę. Póki co, to ja muszę się najpierw wygrzebać z ponad tysiąca kont spambotów i to ręcznie, bo nie ma porządnego mass prune, a z bazy nie mogę ot tak usunąc, ehhhh.
  44. 2 punkty
    biedni pijani gmclanowicze będą jeszcze dobre parę tygodni myśleć, że to shoutbox, a potem wejdą na swoje profile i wszystko zawalone alko-wyznaniami
  45. 2 punkty
    no to ja jeszcze proponuję takie małe okienko opisowe po najechaniu. Brakuje tam może jakiegoś przycisku "przejdź do gry", ale czaicie concept
  46. 2 punkty
    to ja może jeszcze rzucę jedną propozycją. Myślę, że dobrym zabiegiem byłoby zadbanie o to, aby więcej uwagi poświęcić naszej twórczości, bo jednak katalogowanie naszych gier w formie tematów w jakimś dziale sprawia, że zdają się one być jedynie miłym dodatkiem. A to myślę że byłaby własnie siła napędowa tej strony, a nowe mięso szybko zda sobie sprawę, że nie jest to jedynie kółko wzajemnej adoracji i naprawdę coś to gamemakerowanie daje. Poza tym katalogowanie naszych produkcji, prowadzenie rankingu, jakieś nominacje, wirtualne nagrody w postaci nalepki "dzielnego pacjenta" za najlepszą grę, mogłoby na dłuższą metę nieco odmienić rolę serwisu. Ludzie zbieraliby się tu, by promować swoje produkcje, a renoma by logarytmicznie rosła. Mówię tu o katalogu takiego rodzaju. Myślę, że wyglądałoby to bardzo przystępnie, a jakieś nagrody i certyfikaty jakości można by było umieszczać w rogu miniaturki, do tego wysuwane okienko informacji po najechaniu na grę i picuś glancuś. A na nawigacji pojawiałoby się kółeczko-notyfikacja, gdyby nowa gra została dodana od ostatnich odwiedzin. Co wy na to? No i wybaczcie niedbałość, nie chciało mi się na concept art już gier selekcjonować. ech, uploader błąd wywala, macie link z imgura
  47. 2 punkty
  48. 2 punkty
    Własnie, bo są dwa pojęcia użytku komercyjnego. Jeden jest taki, że nie wolno robić w czymś komercyjnych produktów (czyli nie na sprzedaż). Drugi jest taki, że posiadaczem licencji nie może być ktoś komercyjny, czyli firma, a musi być osoba prywatna. Chodzi o to, że licencja idzie za człowiekiem a nie zostaje w firmie (np. kupujesz 10 licencji dla pracowników i oni korzystają, ale jak kogoś zwolnisz to nowy pracownik dostanie tę licencję). No i tutaj wydaje mi się, że chodzi własnie o to, że licencja z Humble ma nie być dla firm które udostępniają ją pracownikom, ale dla osób prywatnych.
  49. 2 punkty
    Kliknij swoją ksywę w prawym górnym rogu -> Account Settings.
  50. 2 punkty
    Robię gry ze znajomymi na plaży nudystów.
×