Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 01/23/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. 4 punkty
    Najpierw pomyślałem "jezu, co za lamerski cringe temat, ciekawe czy w nim odpowiedziałem". A później się okazało, że to ja go założyłem.
  2. 4 punkty
    99% ludzi na tym forum właśnie zastanawia się, czy ich obrażasz, czy mówisz po somalijsku, czy jednak cały czas programujemy
  3. 3 punkty
  4. 3 punkty
    HTML5 nie lubi się ze złymi programistami
  5. 3 punkty
    Zajebiste jak zawsze Czołg. A ja popełniłem chyba najlepszą do tej pory moją pracę.
  6. 2 punkty
    Z nazwą taką jak Music Pirates daleko nie zajedziesz. Gry narazie nie przetestuję, zaczekam zapewne do następnego update'a. Odsłuchałem muzyki i do gry moim zdaniem będzie pasować. To bardzo prosta muzyka, słychać że dopiero raczkujesz, ale do takiej ponurej gry to właśnie pasuje. Wielka szkoda, że muzyka się nie loopuje, albo że nie masz "startu" i "loopu" jako oddzielnych kawałków, żeby muzyka się zaczynała, ale nie kończyła. troche mi sie nie podobają podziemia krasnoludów, ale nie wszystko da radę zrobić perfekcyjnie. Jak to się zaczęło ma chyba najwięcej składu, prawdopodobnie dlatego że dałeś więcej instrumentów. Chociaż nie podoba mi się rola jaką grają tutaj niskie tony pianina. Zapuściłem twoją muzykę innym, żeby otrzymać trochę więcej feedbacku dla Ciebie i ogólnie zdanie jest takie, że w Twoich piosenkach dźwięki skrzypiec kończą się zbyt gwałtownie, co słychać m.in blisko zakończenia Jak to się zaczęło. Jeszcze taka mała porada, nie wiem czy się do tego stosujesz, ale piosenki uniwersalnie lepiej brzmią kiedy decydujesz się na nuty parzyste bądź nieparzyste, ale ich nie mieszasz. Po prostu używaj najbliżej co drugiego klawisza. Słyszałem też coś, że ten puzon(?) którego użyłeś w miastach demonów brzmi jak pierdnięcie ze wzmocnionym bassem, może trochę przesadziłeś z jego tonem? Jak jest w wyższych tonach później w piosence, brzmi lepiej. Zalane Jaskinie - znowu problem ze skrzypcami. To na tyle jeśli chodzi o mnie. Popracuj trochę, ogólnie jest dobrze.
  7. 2 punkty
    lecac po kolei screenami z ostatniego posta: 1, 2, 3, 4, 5. masz strasznie nieujednolicone UI, wyglada to jak randomowe kolory. skomponuj sobie jedna, ale spojna skorke UI, jakie kolory na jakie elementy, kontrast pomiedzy tlem a informacja w elementach. przyklad: ciemnoszary przycisk, odcienie szarosci na jego border, bialy tekst. ciemnoszare okno, lekko szare obramowanie, bardzo lekko szary (wpadajacy blizej w bialy, ale nie czysto bialy) tekst okienka. i bez ekscesow z tymi roznokolorowymi przyciskami, bo jaki jest cel tych roznych kolorow?
  8. 2 punkty
    w moim zyciu nalozyly sie takie 2 momenty - moment, w ktorym stwierdzilem, ze game developer to ze mnie nie bedzie, i moment, w ktorym zaczalem sie uczyc roznych webowych rzeczy w szkole tak wiec teraz siedze, robie rzeczy do szuflady i wrzucam polpuste screeny na gmclan
  9. 2 punkty
    Tak, jest szansa na zatrutą wodę. Nad grą jest jeszcze trochę pracy, to fakt Ale to wciąż wersja demonstracyjna. Teraz co 20 dni schodzi się coraz niżej w lochy, na razie po 20 dniu schodzi się do dawnych Krasnoludzkich podziemi Jest więcej rzeczy do craftowania, możliwość znajdywania drewna, liny, taboretu, pieczenia jedzenia, wykonywania zadań od Krasnoludów... Ogólnie bardzo się staram ^^ I dziękuję za wszystkie miłe słowa, a co do uwag, postaram się poprawić Będę okienka CAŁKOWICIE przebudowywał... Przynajmniej się postaram <3 Za niedługo wrzucę kolejny update
  10. 2 punkty
    Pierwszy obraz od 2 tygodni.
  11. 2 punkty
    ikonka taka se @edit: ta jednak lepsza
  12. 2 punkty
    Może kiedyś skończę, chyba ze 4 lata nic nie rzeźbiłem ale jak odkopałem i zobaczyłem jaki jest syf w projekcie to stwierdziłem że na spokojnie od początku sobie zacznę skoro i tak 70-80% assetów mam gotowych. Więc bogatszy w doświadczenie,cierpliwość i skille w programowaniu wyrzeźbiłem dziś normalny footplacement Ogólnie założenia na początek są takie żeby ogarnąć gameplay jak trzeba, więcej dynamiki
  13. 2 punkty
  14. 2 punkty
    Hej co do pierwszej kwestii to jak zawsze zacznę od tego czy próbowałeś wywalić wszystko z katalogu C:\Users\Ty\Documents\GameMaker\Cache albo podobnego. Co prawda w Twoim przypadku raczej to nie pomoże bo u Ciebie się kompiluje, ale nie instaluje więc to raczej nie to (ale nie zaszkodzi sprawdzić). Czyli pozostaje Ci przeinstalowanie wszystkiego kolejno. Co do pakietów to to co pokazujesz wygląda na starszą wersję SDK (bo to wygląda na starsze okno sdk managera). Może spróbuj zainstalować tak jak powinno być teraz czyli pobrać Android Studio i skorzystać z wbudowanego managera (choć na starszej też teoretycznie powinno działać - ale nie da się przewidzieć czy na każdej i czy Twoje problemy nie wynikają z tego): Link: https://developer.android.com/studio/index.html Możesz też pobrać ndk nowe: https://developer.android.com/ndk/downloads/index.html Co do tego co masz zainstalować w sdk to możesz zerknąć tu: Tylko ta sekcja o obsłudze z linii poleceń już nie działa (google wywaliło skrypty za to odpowiedzialne). Teraz da się tylko przez Android Studio. Ale w skrócie: W extras wygląda ok. Natomiast co do drugiego okna to potrzebujesz tylko: pakiety "SDK platform". Nie musisz pobierać źródeł i obrazów (chyba że chcesz ich użyć w emulatorze). To obrazy są takie wielkie (od 500mb do kilku gb). Co do wersji to wygląda na to, że musisz mieć tylko te które masz wpisane w ustawieniach jako Target (teraz sprawdzając wyszło, że mam nie wszystko zainstalowane a mimo to działa). Jak chcesz być spokojniejszy to pobierz sdk platform dla każdej wersji która masz wpisaną w ustawieniach. Możesz też przeczytać ten wątek tam jest sporo szczegółów odnośnie sdk ( i tego jak to teraz obsługiwać w Android Studio): http://forum.gmclan.org/index.php?/topic/33871-kompilacja-pod-androida-nie-działa/& Jak wszystko zawiedzie spróbuj przeinstalować GM. Co do niedziałających sterowników do telefonu to jest dość częste. Musisz popróbować odinstalować aktualne sterowniki w menadżerze urządzeń. Potem po zainstalowaniu USB drivers z sdk jest szansa, że to chwyci jak podłączysz telefon. Tu masz trochę: https://www.howtogeek.com/125769/how-to-install-and-use-abd-the-android-debug-bridge-utility/ To bardzo często nie działa, ale w końcu za którymś razem chwyta i jest ok (nie mam pojęcia o co chodzi, ale nie odpuszczaj - działają naprawdę dziwne telefony - najwyżej pisze, że nie wie jakie, ale i tak działa). PS odnośnie odpowiedzi Uzjela (napisał tuż przede mną) - tam w oknie masz możliwość zaznaczenia "Show Package Details" - tam będziesz mógł odznaczyć obrazy i źródła (bo to serio jest wielkie). PS2 Czy kompilujesz jako zwykły android czy YYC? Próbowałeś w obu? PS3 - To już nie związane z Twoim problemami, ale myślę że istotne: Pamiętajcie, że Google pod koniec roku zapowiedziało, że od połowy 2019 nie będzie można ani zamieszczać ani aktualizować w sklepie 32 bitowych aplikacji. Nie muszą dodawać, że na chwilę obecną właśnie takie tworzy GM. Nadal nie znalazłem żadnej deklaracji odnośnie tego ze strony Yoyo. O ile można oczekiwać, że Gm2 dostanie zmianę, tak odnośnie GM1.4 nie dałbym sobie ręki odciąć (niby ten sam kompilator, ale wszystko jest możliwe). Boję się, że Yoyo wykorzysta to aby zmusić twórców do przesiadki na GM2. I potem się okaże, że albo zapłaci się 2000 zł za licencje albo straci możliwość aktualizacji apek... Ja z tej przyczyny właśnie przerzucam się całkowicie na Unity. Wielka szkoda bo Gm1.4 jest teraz bardzo fajne (oczywiście GM2 jest o wiele lepsze - ale jednak 2000 to sporo).
  15. 2 punkty
    chyba tego nie wrzucałem a to zapewne szczyt mojej twórczosci w 2017 roku
  16. 2 punkty
    Ładne, kolorowe trochę dziwne palce jakieś takie paróweczki chyba że tak miało być A tu proszę - z blendera do pixelartu
  17. 2 punkty
    Gratuluję dla zwycięzców Dobra, trzeba coś działać, żeby być chociaż nominowanym za rok
  18. 1 punkt
    -oddaliłem kamerę -zmniejszyłem i ozdobiłem GUI -rozjaśniłem nieco całość Co myślicie o tych zmianach?
  19. 1 punkt
  20. 1 punkt
    Przede wszystkim przepraszam za bardzo słaby video edit, zmieniającą się rozdzielczość, przybliżenie i chwiejne FPSy(w grze jest stałe 60+, to nagrywanie nawala). To wideo w zasadzie tylko dla gmclanu dlatego jest zrobione nieco na odpierdziel. Wreszcie się wziąłem spowrotem za programowanie i cośtam dlubie mały projekcik o lataniu jetpackiem. https://led.feen.us/33dcxq9p.mp4 Test 7 z 14 dostępnych broni(ogólnie będzie więcej ale tylko 14 rozpisałem sobie póki co). W sumie to te 7 "prostrzych", pozostałe są ciekawsze do oglądania ale muszę je jeszcze dokończyć.. (mam nadzieję że forum wykrywa direct linki i robi embeed plików mp4) Edit: Nie wykrywa, kliknijcie w link..
  21. 1 punkt
    EDYCJA: Nieważne CCleaner usunął mi plik z GM 8.0 ;-; Wszystko jest ok jak sprawdzałem na kompie dziewczyny, widocznie mój to prawdziwy złom.
  22. 1 punkt
    Dzięki za szczerą opinię Co do muzyki - może niekoniecznie "raczkuję". Kiedyś jeszcze pamiętam jak bawiłem się w Anvil Studio i tylko ściągałem plik midi i zmieniałem dźwięki na trackach XD Teraz siedzę w FL Studio 12, dostałem kontroler MIDI i już o wiele lepiej mi idzie, i będąc szczerym, nie starałem się zbytnio jeżeli chodzi o muzykę do Dungeon Survivora, wolałem na początku skupić się na samej grze W pełnej wersji na 100% będzie lepszy soundtrack (Znaczy ten sam, ale lepiej wykonany :D) Co do kolejnego update'u: - Ekspedycja na powierzchnię zostanie dodana (baaaardzo ryzykowna) - Możliwość wejścia do Zalanych Jaskiń (TO WCALE NIE JEST NAWIĄZANIE DO THE BINDING OF ISAAC WGL) - Zacznę powoli wprowadzać wątek fabularny do gry! - Może w końcu zrobię ikonkę, - Usprawnię menu główne, - Dodam pierścienie (zabezpieczające przed magicznym promieniowaniem, dające szczęście itp.) - Sny bohatera. A tutaj screen z takiej ekspedycji na powierzchni, żeby na takową wyjść, trzeba mieć full głodu i pragnienia https://ibb.co/iaSey7
  23. 1 punkt
    Nie Chell, to nie będzie już działać. Żeby wykorzystać to co pisałem potrzebujesz podstawowej znajomości PHP, jakiegoś serwera WWW z PHP i tylko kilku funkcji. W GM wysyłasz mail funkcją http_get() na adres twojego skryptu z parametrami GET. Wygląda to tak: wiadomosc = "Test maila" http_get("http://www.mojastrona.pl/skrypty/slijmail.php?wiadomosc="+string(wiadomosc)) Potem twój slijmail.php musi umieć to odtworzyć czyli odczytać parametry GET. http://php.net/manual/en/reserved.variables.get.php $message = $_GET['wiadomosc']; Ostatnia rzecz to podstawienie odebranych wiadomości pod funkcję mail() http://php.net/manual/en/function.mail.php mail('caffeinated@example.com', 'Temat', $message);
  24. 1 punkt
    Noelo. Potrzebuję solidnej recki oraz opinii na temat tych paru plakacików. W sumie głównie tego z narcosa. Zastanawiam się, czy takiej grafiki już gdzieś nie było, a nie chcę puścić jej w neta żeby wyszło, że kopiuję czyjąś twórczość. Wiadomo, ZAWSZE SIĘ TROCHĘ KOPIUJE, ale to jednak byłby zerżnięty pomysł. Coś mi świta, że widziałem gdzieś jakąś szopkę (ale nie narysowane). Grafiki szukałem na googlach, lecz nie mogłem znaleźć. Ostatnio robię takie rzeczy dla odmiany ogólnie i trochę tez nauki.
  25. 1 punkt
    Ok, odzyskałem projekt Dodałem dużo rzeczy, zaraz wyślę Screeny co się zmieniło: - Dodałem więcej rzeczy do craftowania, - Zmieniłem te okienka, - Zmieniłem te kółeczka na paski pragnienia i głodu, - dodałem "miejsca" (dostępne od któregoś tam dnia) do których można iść, - Zmieniłem opisy, - Dodałem osobny room na itemy, bo nie mieściły się w głownym roomie I nazwałem głównego bohatera, na imię ma Sir Uso, gdzie "Uso" z Japońskiego oznacza "Kłamstwo" Jak skończę Podziemia Krasnoludów to wrzucę do pobrania
  26. 1 punkt
    Ja od dłuższego czasu bawię się w JS,oto co wykonałem dziś w szkole gdy miałem wolny czas Jakby ktoś był ciekawy,mogę podesłać kod.
  27. 1 punkt
    ale wez zmien kolor tekstu, bo na ciemnym tle czorny tekst przypomina szukanie murzyna w krzakach po zmroku.
  28. 1 punkt
    https://i.imgur.com/IKPfnCZ.mp4 Dalej dłubię przy zwierzakach
  29. 1 punkt
    W innym projekcie mam same prace polishingowe więc nie miałem co pokazać. Ale tydzień temu zacząłem nowy projekt na miesięczny konkurs. Dziś w nocy napisałem większość menu.
  30. 1 punkt
    lol, wzialem bezposrednio ze slacka xD zaraz zuploaduje gdzies
  31. 1 punkt
    Musisz zrobić własny zamiennik bo to służy tylko do debugowania, takie rozwiązanie na chwilkę żeby szybko coś sobie sprawdzić.
  32. 1 punkt
    1) nie 2) nie powinno sie uzywać tej metody, poczytaj w dokumentacji czemu.
  33. 1 punkt
    Moi mili! Jeżeli nie żyjecie 3 metry pod ziemią (albo i żyjecie, ale mama płaci za internet) słyszeliście o Nintendo Labo - zestawie kartonowych rozszerzeń do Switcha. Jeżeli natomiast umiecie łączyć fakty w locie spodziewacie się już, o co chodzi w tym konkursie. Waszym zadaniem jest przygotowanie gry z kontrolerem kreatywnym. Nie musicie ograniczać się do klawiatury w roli gitary z guitar hero czy leżącej na podłodze i liczącej użytkownikowi pompki, ani do myszki użytej w charakterze bongosów (choć i to wszystko się łapie). Dajcie się ponieść i nie bójcie się korzystać z narzędzi, które wszyscy mamy w domu. Może i nie każdemu będzie się chciało samodzielnie składać Twój wymarzony kontroler, ale to nie problem, jeśli dobrze go sprzedasz. Dla zwycięzcy przewidziane jest 20 polskich złotych (jestem tylko uczniem xD) i, jeżeli będzie >8 uczestników, GameMaker Studio 2 Creator Edition od Uzjela. Czas macie do 28.02.18 23:59, także bring it on! Zwycięzca zostanie wyłoniony w demokratycznym głosowaniu.
  34. 1 punkt
    Próbowałeś wyłączyć windows defendera ? https://stackoverflow.com/questions/46322733/gradle-build-failed-failed-to-create-md5-hash-for-file-windows-defender-finds
  35. 1 punkt
    @gnysek i @Uzjel w dalszym ciągu stary SDK Manager działa bardzo dobrze i Android studio jest tylko niepotrzebnym gigabajtem danych. @MaxGaming twój problem to za długie ścieżki dla cache i temp. Zmień je w ustawieniach GM:S i wyczyść by projekty używały ich od nowa. To jest na pewno jeden z twoich problemów może być więcej. No i ściągnij SDK tylko to co jest podane w artykułach wyżej.
  36. 1 punkt
    Szczerze mówiąc to masz chyba nieaktualny soft do aktualizacji SDK. Pobierz Android Studio. to 1. 2 Ja mam takie ustawienia i się kompiluje na GMS1 i 2: 3. Jeżeli to nie zadziała to pobierz ostatnią wersję GMS na której Ci działało.
  37. 1 punkt
    Pusty projekt też się nie działa?
  38. 1 punkt
    Jeszcze leciutkie poprawki z tekstem, ale cały system już działa skilli Teraz zuważyłem, że ostatnie dwa skille mają źle ustawione opisy ^^'
  39. 1 punkt
    Tak, trochę się zainspirowałem W ruchu jeszcze nie, muszę ogarnąć automatykę tego procesu, coś czytałem o jakimś dodatku Sprtify który robi ładne spritesheety.
  40. 1 punkt
    ja bym zrobił tak, że w kodzie PHP dajesz: <?php $key = 'azs123123'; echo json_encode(array('time'=>time(), 'hash' => md5(time() . $key)); a po stronie GMa, jak odbierasz dane: //result to ds_mapa już po json_decode var time = result[? "time"]; var hash = result[? "hash"]; var key = "azs123123"; var check = md5( time + key); if (check == hash) { // czas z serwera jest niesfałszowany } Tak długo, jak ktoś nie znajdzie klucza w skompilowanej grze, tak długo system jest bezpieczny (bo hash z serwera będzie trudny do odczytania nawet z tablic tęczowych).
  41. 1 punkt
    O kurcze, dziękuję wszystkim za głosy i gratuluję pozostałym twórcom!:)
  42. 1 punkt
    Jeśli będzie więcej niż jeden utwór można pomyśleć
  43. 1 punkt
    Sorry, że przerywam dyskusję przeglądarkową Gratulacje dla zwycięzców, i powodzenia w następnym roku wszystkim. Swoją drogą: może w następnym roku dodać kategorię Utwór Roku, chyba jest kilku gmclanowiczów, którzy robią swoje muzyczki (ja nie).
  44. 1 punkt
  45. 1 punkt
    załapałem po 5 godzinach, ale mam już faworyta do przyszłorocznego cytatu roku
  46. 1 punkt
    autoportret w stylu nikasowym, bo chyba nigdy nie rysowałem swojej mordy
  47. 1 punkt
    Pokazywałem wielokrotnie:P np z nieco starszej wersji: A kiedy? Hymm...jak dokończę system walki właśnie i ogarnę niezwykle problematyczną dla mnie sprawę sztucznej inteligencji przeciwników:)
  48. 1 punkt
    Świetnie to wygląda! Przyznam że grałbym;3 To i ja coś pokażę, oto kolejny malutki gif i główny plakat;) Ten z prawej (nie kciało mi się rozdzielać sr )
  49. 1 punkt
    Nowy rok, nowe menu Postaci, Statki, Skrzynki, Skiny, na dole Ustawienia
  50. 1 punkt
    Siemka, jeżeli czytasz tę wiadomość najprawdopodobniej pomogłem Ci w czymś przez Steam lub Skype. Zostaw reputację pod tą wiadomością lub którąś inną w temacie i napisz posta informującego innych, że w czymś pomogłem ;) Jeżeli jesteś tu bez powodu zapraszam do kontaktu na Steam aby pograć w gry lub pomóc w jakimś problemie z game makerem 1.4 ! Mój profil Steam
×