Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość w 01/03/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
    Hej. Bawiłem się przykładem masek z tutoriala YYG - https://www.yoyogames.com/blog/430/dynamic-rendering-masks i przerobiłem go tak, że jak ustawimy na layerze jakieś sprity, to w ich miejscu będzie się rysowała wybrana przez nas tekstura (za pomocą draw_sprite_tiled). Link do pobrania: http://gmclan.org/up23_18_layers_alpha.html W teorii GMS sam odrzuca sprity z layerów które są poza ekranem, a draw_sprite_tiled rysuje też tylko w widocznej częsci więc powinno to być optymalne - nie rysować wiele więcej niż widać. Poniżej zrzut pokazujący o co chodzi - z lewej mamy room, w którym są dwa layery typu asset (do ustawiania spritów), a z prawej jak to wygląda jak gra ruszy - w miejscu tych spritów pojawia się tekstura, zachowując parametry alpha layera. Nie do końca rozumiem czemu to działa (metodą prób i błędów zaczęło), polecam więc oryginalny przykład, może ogarniecie bardziej niż ja - wygląda to po prostu tak, że mnożymy kanały alpha w pamięci przy rysowaniu. W przykładzie można PPM i LPM tworzyć obiekt na jednym z dwóch layerów, który po czasie zanika.
  2. 1 punkt
    Ależ graficzny postęp ! Dużo lepsza grafika niż w twoich pozostałych grach.
  3. 1 punkt
    Myślę że jako ciało wyciągnięte z ogniska to całkiem nieźle by się sprawdził.A ogólnie całkiem spoko
  4. -1 punktów
    Czy to jest wilk na wózku inwalidzkim czy raczej ma coś wsadzone w tyłek?Nie ogarniam tej postaci
×