Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 17.11.2017 uwzględniając wszystkie działy

  1. ANtY

    Warlocks: God Slayers

    Zazwyczaj coś tego typu jest, oczywiście każdy przypadek jest lekko różny, zależnie jak obie strony się dogadają, zależy na jaką kwotę jest cała sytuacja, etc.
    1 punkt
  2. Ignatus

    Warlocks: God Slayers

    Ładne lokacje,podziwiam Waszego grafika. W sumie nigdy nie sprawdzałem jak wyglądają umowy z wydawcami,poczytałem o FDG Tak to mniej więcej zawsze wygląda?Załóżmy że gra zarobi 110k na czysto- to Wy dostaniecie całe 4k z tego ?? "W pierwszej kolejności 100% kwoty ze sprzedaży trafia do nas do czasu całkowitego zwrotu z inwestycji. W praktyce oznacza to, że pieniądze ze sprzedaży będą musiały pokryć 100 tys. złotych finansowania oraz powstałe koszty marketingowe." "Zyski dla twórców różnią się oczywiście w zależności od projektu. Standardowo, ze względu na inwestycję oraz działania wydawnicze, zakładamy podział zysków na poziomie 60% i wzwyż dla Fat Dog Games, przy modelowym działaniu oraz po zwrocie poniesionych przez nas i przez Was kosztów."
    1 punkt
  3. ANtY

    Warlocks: God Slayers

    Koncepty nowych lokacji http://store.steampowered.com/app/628330/Warlocks_2_God_Slayers/ - zapraszam do dodania do wishlisty BTW naszym nowym wydawcą został Fat Dog Games i premiera się trochę przeciągnie, żebyśmy mogli grę bardziej dopracować
    1 punkt
  4. hgter

    Good Puzzle Game

    Tytuł: Good Puzzle Game (po polsku jest to po prostu: Dobre Puzzle) Gatunek: Puzzle, Układanki Opis: Darmowe puzzle ze zdjęciami w wysokiej jakości, podzielonymi na kategorie (Zwierzęta, Krajobrazy itp.). Po polsku chyba nie ma na to odpowiedniego słowa, ale są to puzzle określane po angielsku jako "tiled". Czyli obrazek podzielony jest na pewną ilość kwadratów pozamienianych miejscami a układając zamieniamy ze sobą dwa dowolne kawałki. W mojej opinii na telefonie jest to zdecydowanie wygodniejsze niż typowe puzzle o puzzlowym kształcie . Może i tamte lepiej odwzorowują rzeczywistość, ale są wyjątkowo nieprzyjemne do układania na małym ekranie. Mamy trzy poziomy trudności i dwa tryby gry: w pierwszym kawałki są po prostu losowo pomieszane a drugim dodatkowo poobracane. Gra ma pełny autozapis - bez problemu może kontynuować wcześniej układane obrazki. Podczas układania mierzony jest czas i gra przechowuje najlepszy dla każdego trybu, trudności i obrazka oddzielnie. Gdyby ktoś po prostu chciał się odstresować można jednym klikiem wyłączyć zegar. Podgląd "oryginalnego" zdjęcia w trakcie układania jest tak prosty jak to tylko możliwe (jeżeli ktoś grał w topowe gry tego typu to na pewno uzna to za zaletę - w tamtych trzeba się od diabła naklikać). Download: Sklep Google Play - aktualna, dostępna publicznie wersja gry. Wersja Beta - gdyby kogoś interesowało testowanie najnowszych aktualizacji. Rozmiar: 49 mb - wiem, że to dużo. Ale uwierzcie, że i tak stanąłem na rzęsach. Jeżeli mają być zdjęcia w wysokiej rozdzielczości i muzyka podczas gry, to pewien rozmiar musi być. Możliwe, że w przyszłości zrobię tak jak często jest w puzzlach, czyli zdjęcia będą pobierane z zewnętrznego serwera - ale na razie nie bardzo mogę w to zainwestować. Autorzy: Programowanie: ja. Grafika (poza zdjęciami): ja + pomoc Narzeczonej w paru kwestiach (m.in. logo). Zdecydowana część powstała na podstawie moich przeróbek kawałków tekstur drewna z assetów. Wykorzystałem też ikony Kenney'a Zdjęcia i muzyka: wszystkie użyte assety są na licencji cc0. Starałem się pilnować tego tak bardzo jak się dało. Jeżeli ktoś znajdzie coś niepewnego to niech da proszę znać. Screeny: Monetyzacja (ale to okropne słowo): Postawiłem wyłącznie na reklamy filmowe. Nie chciałem, aby jakiś okropny baner wybijał z gry, która w założeniu ma być relaksująca. Wykorzystuję reklamy na dwa sposoby: Na początku dostępnych jest tylko parę zdjęć. Kolejne odblokowuje się wykorzystując "Złote Kawałki Puzzli" - na początek coś się dostaje a kolejne można otrzymać za oglądanie reklam. Osobiście uważam to za najmniej wybijające z rytmu. Gracz co prawda ogląda reklamę, ale zaraz potem jest za to nagradzany - i robi to tylko gdy chce. Drugim sposobem są reklamy wyświetlane po całkowitym ułożeniu jakichś puzzli (gdy się wraca do menu) - to już jest mniej miłe, ale przynajmniej na początku raczej ograniczone. Kiedyś miałem też pomysł z wyświetleniem reklamy zaraz po starcie gry - ale to było naprawdę poronione. Jako dostarczyciela reklam wykorzystuję AdColony i UnityAds. Uwagi dodatkowe: Zawsze miałem rozgrzebane wiele prototypów, więc postanowiłem się spiąć i w końcu wydać coś prostego. Pomyślałem, cóż może być prostsze i szybsze niż puzzle? Delikatnie mówiąc myliłem się. Walki było dużo z bardzo dziwnymi rzeczami, ale fajnie jest coś wypuścić - mimo, że to tylko prościutkie puzzle jakich pełno w Google Play. Acha - wiem, że nazwa jest straszna. Miało być coś bardziej ambitnego, ale im bardziej grzebałem w sklepie tym bardziej widziałem, że tytuł jest tylko drogą do celu jakim jest lepsze podkreślenie słów kluczowych. Przynajmniej tak to wyglądało w puzzlach. Okropne, ale obawiam się, że prawdziwe. Co dalej: Oczywiście więcej zdjęć - to konieczne. Poza tym poważnie rozważam dodanie polskiej wersji językowej - teraz jest tylko angielski. Nie wiem tylko czy ma to sens - co uważacie?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...