Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość w 11/13/17 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
    Praca już trochę ma, ale zapomniałem wstawić.
  2. 1 punkt
  3. 1 punkt
    Dzięki za podpowiedzi z tym losowaniem. Pewnie wpisanie tego w create załatwi cały problem. Co do różnych wartości, to tak, wiem o tym. Gdy wszędzie wpisywałem to samo to i tak nie było równo z racji tego, że te sprity, obiekty i teksty są różnych rozmiarów i nawet jak pierwsza linia się ułoży to reszta już nie przed inne odstępów Ale popróbuję jeszcze to wyrównać Dziękuję za pomoc.
  4. 1 punkt
    Co do generowania, to draw działa co klatkę, a Ty z każdą klatką generujesz nowe losowo. Stwórz w create zmienną np item_price_random= random_range(0.5,0.75) I potem w kodzie zamiast random_range to wpisujesz item_price_random. Co do błędu w pokazywaniu nierównych rzeczy to robisz to tak, że w każdym z wyświetlanych rzeczy w y wpisujesz tę samą wartość mnożenia z i u wszystkich, u Cb jest różnie 325,350,275, już nie wspominam o tym, że w obiektach nie mnożysz przez 0.75 a w reszcie tak. A ta druga wartość którą masz stanowi gdzie będzie się ustawiać.
  5. 1 punkt
    Tak na szybko. Prócz trochę złego podejścia - pętla w switchu - i małego bałaganu. Rzuca się w oczy losowanie ceny co step. Twój problem z brakiem wyrównania właśnie wynika z braku porządku w kodzie. Spróbuj ustalić zmienną typu yy, która będzie trzymała pozycję y każdego elementu na twojej liście, wtedy taki rozjazd nie będzie miał prawa wystąpić. Na oko widzę, że w jednym miejscu i mnożysz .75 a w innym wcale. Dzięki za info o sygnaturce
  6. 1 punkt
    Aż dziwne że nikt Ci nie dał żadnych punktów jeszcze. Piękne pixelki.
  7. 1 punkt
    Penguin ty serio dobrze pixelkujesz. Oby tak dalej
  8. 1 punkt
  9. 1 punkt
    Najprościej dla Ciebie. Użyć ds_map, później do zapisu do pliku wystarczy ds_map_write, a do odczytu ds_map_read. Rozwiązanie w dokumentacji: https://docs.yoyogames.com/source/dadiospice/002_reference/data structures/ds maps/ds_map_write.html
×