Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 12/23/17 uwzględniając wszystkie działy

  1. 5 punktów
    Nowy rok, nowe menu Postaci, Statki, Skrzynki, Skiny, na dole Ustawienia
  2. 4 punkty
  3. 3 punkty
    Threef już remake'uje spanie na klawiaturze :>
  4. 3 punkty
    to dziala tak samo jak w kazdym innym jezyku: jesli deklarujesz zmienna wewnatrz funkcji to istnieje ona tylkona czas wywolania tej funkcji, a wiec za kazdym kliknieciem wolasz myFunction(), a w niej masz lokalnie zainicjowanie zmiennej z wartoscia == 0 i nastepnie inkrementacja, to mozna uproscic do: // z: var a = 0; a++; //do: var a = 1; a wiec to, co musisz zrobic to wyciagnac te zmienna poza funkcje, zeby byla widoczna w calym programie, a wiec: <!DOCTYPE html> <html> <body> <button type="button"> <center> <p id="demo" onclick="myFunction()">Klikaj</p> </center> </button> <script type="text/javascript"> var a = 0; function myFunction() { a++; document.getElementById("demo").innerHTML=a; } </script> <b> </body> </html>
  5. 3 punkty
    Zajebiste to Wojzax. Pierwsza praca w nowym roku.
  6. 2 punkty
    Panie, Panowie, Koledzy! Mam zaszczyt ogłosić wyniki 9. Community Awards. W kategorii Użytkownik Roku złotego ludzika wygrywa @Czołg Krymski, user, który w 2017 pokazywał nam, czym jest sztuka, jak się robi gry, oraz nieustannie zachęcał społeczność do działania. Dziękujemy! Statuetkę za Cytat Roku drugi rok z rzędu otrzymuje @Wojo - owiany tajemnicą 14-letni człowiek-zagadka, który zdaje się wypowiadać na forum tylko, gdy ma do powiedzenia coś śmiesznego, coś na temat PsichiXa, lub coś na temat egzaminów gimnazjalnych. Walkę na najzacieklejszym w tym roku froncie, o nagrodę za Screen / Film / Gif Roku, wygrywa @Czołg Krymski z Panami tęskniącymi za różem! Chciałbym tutaj coś napisać, ale po co, skoro wszyscy wiemy, że w tym roku galeria grafik należała głównie do niego. Najlepszy Artykuł / Tutorial / Silnik Roku dostarczył nam @PsichiX (po raz 4!) - Multipass Rendering. Obyło się bez żadnych zaskoczeń ze strony twórcy niezliczonej ilości silników, tutoriali i egzotycznych IDE - poszerzył forumowy arsenał o kolejne narzędzie pierwszej klasy. Wciąż czekamy na grę korzystającą z tego, co nam cały czas serwujesz! Czas na pierwszą z nagród growych; Zapowiedzią Roku zostaje Twuj Stary użytkownika @Czołg Krymski! Kolejny wykonany w charakterystycznym dla autora stylu, wizjonerski i zaskakujący z każdym screenem projekt Czołga, który zaczynał jako nieśmiałe screeny pana z siusiakiem na wierzchu w "nad czym aktualnie pracujesz?". Czekamy na demo! Demo Roku okazał się wypuścić @Japanstache. World of Horror skradło serca nie tylko gmclanowiczów, ale graczy na całym świecie, którzy błyskawicznie przepchnęli ideę przez Steam Greenlight. Nie spodziewalibyśmy się po Japanie niczego mniej. Postęp prac nad grą można śledzić na twitterze twórcy. Na arenie Gry Roku kopie kruszyli Czołg Krymski, Adriann, hamtaren, Uzjel oraz ANtY. Wszystkim serdecznie dziękujemy za trzymanie tego forum przy życiu, jednak, niestety, królowa jest tylko jedna. Knights and Monsters @Adrianna wygrało o 3 głowy w głosowaniu. Jeżeli dobrze pamiętam, development gry zaczął się w święta, od refleksji nad swoim ubogim dorobkiem growym. Cóż, mam nadzieję, że najważniejsza nagroda CA będzie wystarczającą motywacją do działania dalej! Gratuluję wszystkim wygranym, i dziękuję wszystkim, którzy próbowali. Próbujcie sił na przyszłorocznym CA!
  7. 2 punkty
    Gratuluję dla zwycięzców Dobra, trzeba coś działać, żeby być chociaż nominowanym za rok
  8. 2 punkty
    Moi mili! Jeżeli nie żyjecie 3 metry pod ziemią (albo i żyjecie, ale mama płaci za internet) słyszeliście o Nintendo Labo - zestawie kartonowych rozszerzeń do Switcha. Jeżeli natomiast umiecie łączyć fakty w locie spodziewacie się już, o co chodzi w tym konkursie. Waszym zadaniem jest przygotowanie gry z kontrolerem kreatywnym. Nie musicie ograniczać się do klawiatury w roli gitary z guitar hero czy leżącej na podłodze i liczącej użytkownikowi pompki, ani do myszki użytej w charakterze bongosów (choć i to wszystko się łapie). Dajcie się ponieść i nie bójcie się korzystać z narzędzi, które wszyscy mamy w domu. Może i nie każdemu będzie się chciało samodzielnie składać Twój wymarzony kontroler, ale to nie problem, jeśli dobrze go sprzedasz. Dla zwycięzcy przewidziane jest 20 polskich złotych (jestem tylko uczniem xD) i, jeżeli będzie >8 uczestników, GameMaker Studio 2 Creator Edition od Uzjela. Czas macie do 28.02.18 23:59, także bring it on! Zwycięzca zostanie wyłoniony w demokratycznym głosowaniu.
  9. 2 punkty
    Zaraz ktoś zrobi wibrator z pada
  10. 2 punkty
    Gratulacje dla wszystkich! Od siebie mogę dać każdemu po 50 punktów reputacji za nagrodę, (Czołg +150!!!11) oraz dodać sekcję z nagrodami. Chell za organizację również dostaje 50 punktów reputacji. Trzymam kciuki, żeby to nie było ostatnie CA.
  11. 2 punkty
    autoportret w stylu nikasowym, bo chyba nigdy nie rysowałem swojej mordy
  12. 2 punkty
    Z ostatnich to: Lament (2016) - Opowieść o o koreańskim policjancie i zagadce morderstw, ale to tylko tak brzmi jak kryminał typowy. Klimat jest wspaniały, mroczny azjatycki minimalistyczny, jednocześnie film co jakiś czas uderza w komediowe tony, groteskowe sceny przeplatają się z autentycznym horrorem. Najlepsze chyba co oglądałem z 2016 roku. Sicario (2015) - Ten film jest po prostu pusty. W porównaniu do genialnego trzeciego sezonu Narcos wypada strasznie archaicznie. Cztery główne postaci są po prostu przerysowane do granic możliwości, dialogi patetyczne i nic nie wnoszące, nawet główna "tajemnica" okazuje się być mało "tajemnicza" a tym bardziej mało "odkrywcza" Blade Runner 2049 (2017) - Dokładnie taki jak się spodziewałem, od pierwszych scen miałem uczucie ulgi że reżyser Sicario jednak czasem wie co jest dobre. Uwielbiam soundtrack z tego filmu, najlepsza rzecz do słuchania w trakcie rysowania. Gwiezdne Wojny: Ostatni Jedi (2017) - Tak jak podobała mi się część VII (w końcu, bo Star Warsy były zawsze dla mnie nieco męczącymi seansami), tak podoba mi się część VIII. Ta trylogia jest dla Gwiezdnych Wojen tym czym Daniel Craig dla serii o Bondzie - fani zawiedzeni ale co z tego skoro dobre, przyjemne kino. Najbardziej mi się podobało chyba porównanie Jedi ze współczesnym podejściem do różnych "religii ksiąg". Świetnie się bawiłem, polecam. Contratiempo (2016) - Boski hiszpański (dla mnie to już +1 do oceny) kryminał. Przystojny młody biznesmen wciągnięty w zabójstwo kochanki. Tajemniczy od początku do końca niczym kryminały Agathy Christie, świetnie nakręcony. Morderstwo w Orient Expressie (2017) - A propos Agathy Christe, tutaj mamy bezpośrednie przełożenie jej książki. Oryginał to moja ulubiona opowieść ever, dlatego podchodziłem z dużym dystansem do kolejnej ekranizacji. Branagh chciał zmienić ten kameralny, niespieszny kryminał w przygodowy akcyjniak, za co trochę gościa znielubiłem. Mimo wszystko jego interpretacja detektywa Poirot jako jeszcze surowszego, jeszcze bardziej egoistycznego człowieka naprawdę była ciekawa, a widoki w tym filmie i niektóre eksperymenty z ruchami kamery są naprawdę zachwycające. Cóż z tego jednak skoro film nie angażuje choćby w 50% tak jak stare filmy z Davidem Suchetem. Ave, Caesar! (2016) - nigdy nie podchodziły mi filmy Coenów, niby ogląda się to przyjemnie ale ostatecznie mam zawsze wrażenie że przekaz tego wszystkiego był zbyt banalny jak na takie widowisko. A widowisko jest wspaniałe, Josh Brolin i cała reszta grają przezabawnie. W nowym zwierciadle: Wakacje (2015) - Nie wiem po co to obejrzałem.
  13. 2 punkty
    2017 był damn good rokiem dla filmów Atomic Blonde - świetny guilty pleasure. genialny klimacik, wpadająca w ucho muzyka, agentki spędzające większość wolnego czasu w bieliźnie i jak zawsze cudny McAvoy. Lady Bird - historia tumblr girl z biednej rodziny, która chce spróbować życia i różnych towarzystw. target raczej ludzie w moim wieku, bo jakoś bardziej osobiście to wszystko wypada, ale tak czy inaczej super film o tym, jak łatwo się potknąć dorastając Dunkirk - no tu niestety trochę mniej się udało, Nolan zrobił piękny obraz o niczym, wynudziłem się za wsze czasy i nic nie wyniosłem, czas zmarnowany Three Billboards Outside Ebbing, Missouri - przepiękny dramat o miasteczku poruszonym 3 kontrowersyjnymi bilbordami wynajętymi przez matkę brutalnie zamordowanej dziewczyny. w punkt napisane postacie i zdrowa dawka humoru, chyba faworyt do oscarów The Florida Project - okruchy z życia samotnej instamom wychowującej dziecko w slumsowej okolicy disneylandu. imponuje zwłaszcza faktem, że Baker wyrzeźbił coś z niczego - jedyną znaną twarzą w obsadzie jest Dafoe, poza nim w filmie grają naprawde świetne dzieciaki i debiutantka faktycznie ściągnięta z insta. a'propos Dafoe - będzie prawdopodobnie nominacja, kolejna super postać rozdarta między utrzymywaniem pracy managera a pochylaniem się nad biednymi mieszkańcami Coco - spoko baja Foton - ja nie wiem, mam wrażenie że nikt kompletnie nie zrozumiał tego długieeego i strasznie naukowego wstępu (poza Jakimem, on ocenił na 8, rozumiem) i to tylko takie mizianie się fiutami że "hm, ci polacy to mają mądre filmy" Spider-Man: Homecoming - nihil novi, Marvel jak to Marvel, fajne guilty pleasure i tyle T2: Trainspotting - doroślejszy Trainspotting z doroślejszą ekipą, o wszystkich smutkach wynikających z powrotu Rentona do znajomych, których obrobił z dużych pieniędzy. ładnie przedstawieni bohaterowie jako już nie chłopcy, już mężczyźni, z przytupem rozwiązana fabuła i znaczące choose life, polecam bardzo gorąco Logan: Wolverine - pokazał Deadpoolowi co się robi z R w kinie superbohaterskim. mocno akcentujący 2 rzeczy zawsze pomijane w filmach superbohaterskich - raz, że superbohaterowie to wciąż ludzie, i dwa, że supermoce są super. dobrze zobaczyć wreszcie bohaterów z krwi i kości baby drivera też widziałem, ale to już pisałem, więc po co znowu pianę toczyć tu już nie 2017 Inside I'm Dancing - chwytająca za serce opowieść cool guya Rory'ego, który wjeżdża na wózku do kolejnego sztywnego ośrodka dla niepełnosprawnych i zaprzyjaźnia się z dounem którego nikt poza nim nie rozumie Filth - dziecko wilka z wall street i trainspottingu (i nawet nie próbuje się z tym kryć, zaczyna się od monologu "it's great being scottish") Cloud Atlas - super obsada i beznadziejny scenariusz, kilka luźno powiązanych bajeczek o tym, że miłość jest ważna Skazani na Shawshank - no tu już wam nic nowego nie powiem Donnie Darko - a tu powiem, jak się przymierzacie do pierwszego seansu to NIE OGLĄDAJCIE REŻYSERSKIEJ cały czas prowadzi za rękę, i to w taki dość ordynarny sposób, no nie o to w tym filmie chodzi
  14. 2 punkty
    animowane ryje chowańców: http://steamcommunity.com/gid/103582791458057427/announcements/detail/3374753149404937680
  15. 2 punkty
    jest wszystko. truth be told, wyrwalem sie tak bo bylem pewien ze nominowanie sie skonczylo ladnych kilka dni temu, tak wolno ten czas leci na gmclanie głosujemy do 21.01.18 23:59!
  16. 2 punkty
    Na zajęcia z Technik przetwarzania mediów cyfrowych musiałem zrobić fotomontaż siebie.
  17. 2 punkty
    I'm a simple man I see boobs I press like
  18. 2 punkty
    Bo akurat robię klona tej gry Z mechaniki zostało mi tylko dopisanie dwóch typów przeciwników i poruszania
  19. 2 punkty
    zajebiście Nikas, bardzo duży progres względem dynamiki kreski, już zaczynasz dobrze czaić co się z czym je. Winszuję A ja sobie kombinowałem z minimalistycznymi nadrukami na koszulki czy cóś Poza tym jakieś tam dwie graficzki z nudów sobie sknociłem
  20. 1 punkt
    O kurcze, dziękuję wszystkim za głosy i gratuluję pozostałym twórcom!:)
  21. 1 punkt
    Jeśli będzie więcej niż jeden utwór można pomyśleć
  22. 1 punkt
    Sorry, że przerywam dyskusję przeglądarkową Gratulacje dla zwycięzców, i powodzenia w następnym roku wszystkim. Swoją drogą: może w następnym roku dodać kategorię Utwór Roku, chyba jest kilku gmclanowiczów, którzy robią swoje muzyczki (ja nie).
  23. 1 punkt
    Zajebiste jak zawsze Czołg. A ja popełniłem chyba najlepszą do tej pory moją pracę.
  24. 1 punkt
  25. 1 punkt
    Znowu dla mnie statuetka za cytat roku, który pisałem dawno temu. Dzięki za uznania oraz zachęcam do następnych konkursów co roku.
  26. 1 punkt
  27. 1 punkt
  28. 1 punkt
    Pierwsze co mi przyszło na myśl gdy to zobaczyłem to Taco Hemingway Bardzo ładne.
  29. 1 punkt
    juz zakladam folderek do przyszlorocznych nominacji na CA
  30. 1 punkt
  31. 1 punkt
  32. 1 punkt
    tzn mam powiedzmy proste "sample" nagrane z tym pianinem i je losowo odtwarzam zmieniając pitch tak, by był wpisany w jakąś daną skalę i dzięki temu zachowuję harmonię
  33. 1 punkt
    @Nikas jest naprawdę przednio, cały czas widać progres Pierwsza graficzka w tym roku, bo padł mi dysk twardy w lapku i dopiero mi kurier chińską paczkę dowiózł.
  34. 1 punkt
  35. 1 punkt
    na fejsuniu i twitterku tętni życiem, GL raczej na szybkości przeszedł
  36. 1 punkt
  37. 1 punkt
    NA TO WYGLĄDA czekam na dzień, w którym cdaction sie ogarnie i zacznie dodawac na płytki porty mario 64, a nie jakieś... no właśnie
  38. 1 punkt
    Pokazywałem wielokrotnie:P np z nieco starszej wersji: A kiedy? Hymm...jak dokończę system walki właśnie i ogarnę niezwykle problematyczną dla mnie sprawę sztucznej inteligencji przeciwników:)
  39. 1 punkt
    Zapowiedź roku Demo roku Grafika Gnysek - Interfejs do Almory Nikas - laser z oczu Czołg Krymski - Małżeństwo
  40. 1 punkt
    Świetnie to wygląda! Przyznam że grałbym;3 To i ja coś pokażę, oto kolejny malutki gif i główny plakat;) Ten z prawej (nie kciało mi się rozdzielać sr )
  41. 1 punkt
    Update stanu gry Podpisaliśmy się z wydawcą! Jest nim Fat Dog Games. Ignis również ma już swoją stronę na steamie: http://store.steampowered.com/app/766930/Ignis/ Teraz ciężka praca i w 4 kwartale 2018 roku powinno być wszystko gotowe
  42. 1 punkt
    Gra roku: Satysfakcja Demo roku: World of Horror (tu chyba mozemy skipnac do wreczenia nagrody) Zapowiedź roku: Twuj Stary Artykuł / tutorial / silnik roku: Maskowana tekstura Screen / film / gif roku: -Panowie tęskniący za różem, Czołg (przez pół roku mi robił za tapetkę na telefonie) -Astronauta, Szpaq99 -Dotknięcie klonów, Nikas Użytkownik roku: Czołg Krymski Cytat roku: follow up, ale daje jako osobny cytat, bo zupelnie inny humor i obu tak samo życzę tej nagrody: z tym ostatnim troche sie wahalem, bo kontrowersja, ale jak zawsze rozwalil mnie na lopatki, wiec daje CA to co roku swietna wymowka zeby przejrzec zawartosc z calego roku i znow posmiechac na glos
  43. 1 punkt
    Hej. Bawiłem się przykładem masek z tutoriala YYG - https://www.yoyogames.com/blog/430/dynamic-rendering-masks i przerobiłem go tak, że jak ustawimy na layerze jakieś sprity, to w ich miejscu będzie się rysowała wybrana przez nas tekstura (za pomocą draw_sprite_tiled). Link do pobrania: http://gmclan.org/up23_18_layers_alpha.html W teorii GMS sam odrzuca sprity z layerów które są poza ekranem, a draw_sprite_tiled rysuje też tylko w widocznej częsci więc powinno to być optymalne - nie rysować wiele więcej niż widać. Poniżej zrzut pokazujący o co chodzi - z lewej mamy room, w którym są dwa layery typu asset (do ustawiania spritów), a z prawej jak to wygląda jak gra ruszy - w miejscu tych spritów pojawia się tekstura, zachowując parametry alpha layera. Nie do końca rozumiem czemu to działa (metodą prób i błędów zaczęło), polecam więc oryginalny przykład, może ogarniecie bardziej niż ja - wygląda to po prostu tak, że mnożymy kanały alpha w pamięci przy rysowaniu. W przykładzie można PPM i LPM tworzyć obiekt na jednym z dwóch layerów, który po czasie zanika.
  44. 1 punkt
    Wydaje mi się, że tak, trzeba by jednak w globalnej zmiennej trzymać numer klatki i ręcznie go zwiększać. Można też zrobić shader, trzeba tylko wtedy ten skrypt kończący przepisać (dookoła draw_sprite_tiled) - niestety tutaj jest problem, bo w skrypcie nie da się odczytać na jakim layerze jesteśmy, żeby zrobić jakiegoś fajnego switcha (albo auto animację) i trzeba kopiować skrypty, więc jest lekki bałagan Ale już to zgłosiłem.
  45. 1 punkt
    Ależ graficzny postęp ! Dużo lepsza grafika niż w twoich pozostałych grach.
  46. 1 punkt
    No nowy Łowca Androidów bardzo dobry. Rewelacyjne kino. Bałem się że będzie tylko chciał próbować ciągnąć to co zostało stworzone w oryginale ale zostałem pozytywnie zaskoczony. 3 godziny seansu były idealne. To było świetne tempo dla tego filmu detektywistycznego. Widz był prowadzony za nos i wiedział więcej od bohaterów, a i tak zwroty fabularne były rewelacyjne. A i tak najważniejsza była dla mnie gra kolorów. Błekity, pomarańcze i... jedna scena w innym kolorze.
  47. 1 punkt
    Myślę że jako ciało wyciągnięte z ogniska to całkiem nieźle by się sprawdził.A ogólnie całkiem spoko
  48. 1 punkt
    Dlatego dobrze że teraz można zobaczyć gameplay przed zakupem;p Aż mi się przypomina growy zawód życia Zobaczyłem w reklamie Zamówiłem.Czekałem 2 tygodnie codziennie rozmyślając co to jest za gra.Myślałem że może coś w stylu BAT albo ewentualnie GRYZOR lub PROJECT FIRESART.Dwa tygodnie pełne nadziei opartych na jednym małym obrazku i ciekawie brzmiącym tytule.A finalnie otrzymałem to Jakiegoś stworka z ulicy sezamkowej zbierajacego krysztaly.Długo płakałem.Od tamtej pory uczulony jestem na różnicę pomiędzy okładką a grą;p
  49. 1 punkt
    Tytuł: THETA CAEDIS Gatunek: Przygodowa point&click Opis: TC to oldskulowa gra przygodowa w klimatach S-F z żywym aktorem nagrywanym na greenboxie. Projekt aktualnie jest na pauzie ponieważ reszta ekipy przepadła w odmętach życia ( praca, rodzina, brak czasu ) ale z materiałów jakie powstały udało mi się poskładać takie małe demo z działającą pierwszą lokacją. Pozwoliło to na sprawdzenie pewnych założeń jak i zmierzenie się z samym procesem tworzenia takiej gry w GMS. To całkowicie pasjonacki projekt tworzony "po godzinach". W pierwotnych założeniach gra miała rozpocząć się na statku kosmicznym w momencie awaryjnego wybudzenia z hibernacji, przedstawiają to ujęcia w drugiej części pierwszego filmu na których widać zamarznięte ambulatorium z komorami hibernacyjnymi. Ostatnie ujęcie pokazuje tą samą lokację po rozmrożeniu. Druga koncepcja w której sprawdziliśmy "w praniu" wycięte animacje i ruchy postaci przedstawia start gry w momencie gdy bohater budzi się w kokpicie po awaryjnym lądowaniu w lesie i musi znaleźć sposób na wydostanie się ze statku. Akcję w kokpicie pokazuje drugi film. Film nagrywałem darmowym HyperCam2 a ten dobrze nagrywa przy 10kl/s więc płynność animacji sporo odstaje od tej rzeczywistej. Autorzy: Programowanie: Przemysław Kępa Fabuła: Paweł Królak, Przemysław Kępa Grafika: Przemysław Kępa, Ariel Owczarek, Jakub Dziembaj ( aktor ) Muzyka: Przemysław Kępa Screeny: film z dema:
  50. 1 punkt
    Widze brak wlasciwej fabuly w temacie wiec ja napisze poprawna. To jest "dróga" gra o "drógach" (dragi, drugs- nie brzmi tak samo?). Chodzimy koślawym rastą o karnacji chinsko murzynskiej i modnym płaskim afro. Posiada on imie: Seid Do Pobrania. Bohater ma wielu wrogow białasów którzy strzelają pachami. Sam bohater chodzi po świecie grzybków halucynogennych co powoduje u bohatera shizy typu: zebranie maski ktorej w ogole nie ma, widok na lewitujacych ludzików którzy przeczą prawom fizyki za sprawą lewitacji. W trzecim lvlu nasz bohater przestaje odczuwac skutki grzybkow przez co sciany przybraly kolor fioletowy lecz niestety efekt nadal sie utrzymuje poniewaz widzi nadal lewitujacy ludzi. Bohater potrafi skakac nie ruszajac nogami i stoi na duzym palcu u lewej koslawej nogi. Czyli 5/5 za gameplay, fabułę i muzykę. Czekam na "drógą" część tej fajnej gry.
×