Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Dzisiaj
  2. Początkowo właśnie takie miałem założenia - generować wszystko z dwóch grafik, ale zabrakło mi wiedzy i doświadczenia więc rozwiązałem to w taki sposób. Mam przynajmniej motywację, żeby wreszcie ogarnąć surfacey
  3. Korzystając z vertexów, tai program powinen w sumie ograniczyć się do dwóch spritów i robić trójkącik w rogu. Jak to wyrenderujesz na surface, to nawet choćby była masakrycza wydajność, nie robisz tego co krok, tylko w momencie jak !surface_exists() ( ogólnie tak powinno się robić, nie redrewować surface jak istnieje i się nie zmienia ).
  4. Galeria Grafik

    Epickie bitwy taktyczne, tym razem nie na androida bo zbyt duże ograniczenia sprzętowe.
  5. Wczoraj
  6. Galeria Grafik

    knights.io, czy milionowa grafika do szuflady?
  7. Galeria Grafik

    Polecam ogólnie Aseprite, spoczko edytor pikselkowy
  8. Jest potencjał, kilka rzeczy dorobić i możesz na marketplace wrzucić nawet Edit: Naprawiłem problem z cieniami tworząc inner sprite na tyle dużym by tą wadę przykryć. Przemyśl dodanie warstwy cieni Macie mojego tilesa: I sprity: Edit 2: A jednak jest jakiś bug w exporcie, zobacz png gotowego tileseta się różni od tego co było w edytorze:
  9. Czyli dobrze zrozumiałem. Dopisane do listy planowanych funkcji 1) Zamierzam dodać funkcję zapisania projektu. Więcej ustawień oczywiście pojawi się z czasem. 2) Też o tym myślałem. Planuję dodać możliwość zmiany każdej grafiki z osobna.
  10. Chodzi mi o to by te cztery też dało się generować, np podając własną texturkę i np wybierając jakieś kilka domyślnych styli 1) Brakuje także zapisu pliku projektu. Stworzyłem sobie tileset ale teraz żeby go zmodyfikować po zamknięciu programu trzeba wszystko importować. Tak to nie jest w tym momencie problem bo jest tutaj mało rzeczy do ustawiania. Ale jak się to wszystko rozbuduje to już będzie 2) Przydatną opcją była by możliwość dodania większej ilości spritów danego elementu by zniwelować powtarzalność. Spójrz na mojego tilesa, w podłodze znajduje się dziura, niestety jest zbyt powtarzalna i teraz żeby całość prezentowała się lepiej to będę musiał i tak edytować obrazek exportowanego tileseta i wprowadzić zmiany ręcznie 3) Kolejną rzeczą którą mógłbyś dodać, to warstwa cienia, dodawałoby się osobne sprity z cieniami które by miały swoją własną warstwę tak by cienie nie nachodziły na siebie, tak jak u mnie gdy dodałem cień na spritach: Ewentualnie możesz zrobić generowanie cieni przez program jako dodatkową opcję do ustawienia
  11. Masz na myśli generowanie ścian z takich tekstur?
  12. Nie pogardziłbym też opcją generowania takich spritów z podanych przez siebie seamless texturek.
  13. Good point! Wrzucę te grafiki jako wzór w następnej wersji, do tego czasu załączę je do pierwszego posta
  14. Ej, bardzo fajne! Na pewno mi się przyda
  15. Przydałby się export tych 4 defaultowych spritów z których generujesz tileset. Bo teraz żeby je sobie podmienić trzeba się bawić w screenshoty
  16. Tytuł: AutoTiler Gatunek: Program Opis: Autotiling to rewelacyjna funkcja w nowym GMS2 ale ciągłe tworzenie całych tilesetów w programie graficznym jest trochę męczące. Postawnowiłem więc stworzyć prosty programik generujący cały tileset z czterech podstawowych grafik (tło, ściana, wewnętrzny narożnik, zewnętrzny narożnik). Całość można potem wyeksportować do pliku PNG. Zdaję sobie sprawę z ograniczeń programu, zamierzam go rozwijać dodając kolejne funkcje i poprawiając błędy. Mam wielki sentyment do tego forum i chciałem się z Wami podzielić swoją pracą Zgłaszajcie wszelkie błędy, pomysły i piszcie jeżeli macie pytania. Download: itch.io (grafiki do edycji znajdują się poniżej) Rozmiar pliku: 2 MB Autorzy: Programowanie: Morgo Grafika: Morgo Video oraz Screeny: Osobne grafiki jako wzór:
  17. Galeria Grafik

    Świetnie to wygląda Wojzax
  18. pixelbox

    Nie grałem
  19. Ostatni tydzień
  20. 私は日本語を勉強していますが、アルファベットはまだ分かりませんので、翻訳者のテキストです

    1. Wojo

      Wojo

      Jestem jasnowidzem i przewiduję, że nauka japońskiego Ci się nie uda :D

    2. I am vader

      I am vader

      To tym bardziej motywacja zeby mi sie udalo ;)

    3. Wojo
  21. pixelbox

    Zrobiłem interface i zapomniałem całkiem o tym, że jest zoom Czy w The Sandbox nie było przypadkiem tak samo? 🤔
  22. pixelbox

    Zmniejszyłes jednak ilość pixeli? Czyżby się logika ruchu trochę bardziej skomplikowała? Czemu zoom powiększa interface, robisz to w GMS więc użyj event draw GUI Podoba mi się to że można podgrzać metal a ten spowoduje parowanie wody i tworzenie chmury
  23. pixelbox

    Tytuł: pixelbox Gatunek: sandbox Opis: Prosta symulacja pozwalająca na zabawę z kilkoma typami pikseli, które w różne sposoby oddziałują na siebie nawzajem. Gracz ma do dyspozycji nieograniczoną ilość "pudełek", które może zapisać. W jednym pudełku mieści się 2370 pikseli. Download: mega.nz Rozmiar pliku: 2.5 KB Autorzy: Programowanie: Dester Fabuła: - Grafika: Dester Muzyka: - Screeny:
  24. Galeria Grafik

    planuję 8 kierunków animacji czyli po 5 oddzielnych rysunków
  25. Ships Unite

    Niee, raczej nic już z tego nie będzie. Graficzki są dość proste i nie spędziłem nad nimi dużo czasu. Wydawało mi się że jak obniżę poziom trudności pierwszej burzy to będzie spoko, ale w sumie nic to nie dało.
  26. BMO project

    @PsichiX Okej, rozumiem. Poczytam w takim razie i ogarnę bardziej temat. Wielkie dzięki Jeszcze a propos konkretów właśnie, jakby ktoś chciał pomóc. Grafikę ja tworzę (ale jestem otwarty na propozycje bo jeszcze jest sporo pracy nad nią), głównie potrzebuję pomocy w aspektach technicznych i programowaniu w GameMakerze.
  27. BMO project

    Założyć projekt na githubie, wybrać dogodną Ci licencję (MIT zakłada, że każdy może zrobić z projektem co chce, GPL nakłada pewne restrykcje używania - generalnie lepiej, jak przeczytasz zasady obu i zmodyfikujesz licencję tak, żeby nikt nie mógł wziąć projektu i sprzedać jak swoje, tyle że Ty też nie powinieneś czerpać z tego projektu profitów, jeśli chcesz aby ktoś pomagał). Publikujesz i na grupach gamedevowych oferujesz, że masz projekt i każdy może się dołączyć do produkcji, zapewniasz że gra będzie darmowa, że chcesz pomocy bo sam nie dasz rady skończyć. nie gwarantuje, że ktoś od razu się odezwie, zależy to od stanu projektu, kodu, assetów. Pisz tylko konkrety, kto jest potrzebny i do czego. Tylko konkrety.
  28. Wcześniej
  29. BMO project

    Ogólnie, kiedy projekt nabrałby już jakiegoś konkretnego kształtu, myślałem żeby własnie udostępnić pliki źródłowe. @PsichiX W jaki sposób Twoim zdaniem powinienem to zrobić? W sensie, nie mam doświadczenia z takimi rzeczami i nie wiem na jakich zasadach się to odbywa :/
  1. Pokaż więcej aktywności
×