Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Wczoraj
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Edytor plansz
-
Raczej naiwna implementacja serializacji obiektów.
- Ostatni tydzień
-
LolikZabijaka zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Męczymy AI z ChatGPT
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Seid to jeszczeeeee nie koniec II
- Wcześniejsza
-
Dziś dalej popracowałem nad Seidem produkcja jest coraz bliżej ukończenia , jednak cały czas mam pomysły na rozwinięcie wątków itd , oczywiście wiadomo że jest to gra tworzona na tak zwanym ludzie i nie próbuje udawać czegoś czym nie jest to produkcja prosta która ma rozbawić , dostarczyć rozrywki wszystko jest tworzone po najniższej linii oporu aby zachować seidowość , gra będzie się dziać 42 lata po wydarzeniach z Seid to jeszcze nie koniec czyli kolejność jest taka Seid do pobrania - Seid 2 , Seid to jeszcze nie koniec , Seid to jeszcze nie koniec 2 , Później dopiero jest Seid 3 sen na jawie , chodzi o to że Seid 3 to sny Seida rzeczy które nigdy nie miały miejsca ale nigdy nie ukazano jak to się stało że miał takie sny i dlaczego o nich śnił oraz jak zapadł w ten właśnie sen , gra będzie się dziać jak mówiłem po Seid to jeszcze nie koniec 1 ale przed Seid 3 snem na jawie :)
-
To jest już dostępne od 1,5 roku Było w release notes, było nawet na GMCLANIE: https://gmclan.org/news/658 - "- tradycyjny sposób wklejania obrazków do image editora (bez tworzenia brushy)".
-
Adriann zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Nad czym aktualnie pracujesz?
-
-
Cooo, jak?
-
Ja się niedawno dowiedziałem że da się wyłączyć to cholerne wklejanie do pędzla, kamień milowy normalnie haha. A z mojej strony chciałbym się pochwalić że od niedawna do tematu tworzenia muzyki poważniej podszedłem, i zacząłem się sporo uczyć, rozwijać w tym temacie. Kilka kawałków stworzyłem z których jestem dumny ale przymierzam się dopiero teraz do szerszego publikowania mojej twórczości i dlatego aktualnie pracuję nad animacją video do jednego z utworów. Musiałem się trochę zagłębić w to jak działa format Midi, to była katorga 🙈🙈 Ale no przebrnąłem jakoś i niebawem coś na pewno wrzucę:
-
Uzjel zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Przegląd mojej twórczości w GM
-
pk100 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Przeglądając materiały jakie stworzyłem na potrzeby przygodówki sci-fi pomyślałem, że zrobię mały eksperyment. Mam zrobione ok. 20 lokacji statku transportowego, na kilku z tych lokacji składałem demo Theta Caedis. Spróbowałem "uruchomić" maszynownię statku i zrobiłem takie małe demo pokazujące działającą centralę maszynowni i pracujący rdzeń reaktora napędu wraz z efektami dźwiękowymi:
-
Jakby "Shift" trafił jako kolejna opcja do menu Obrazy tam gdzie już są "Odbicie lustrzane" i "Przerzuć" razem z możliwością wyboru "wszystkie ramki/wybrane ramki" oraz okienkiem wyboru przesunięcia w px w pionie/poziomie to byłoby super. Tam też powinna trafić opcja rotacji o dowolny kąt i właściwie temat narzędzi z Transform byłby kompletny.
-
pk100 zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Nad czym aktualnie pracujesz?
-
Shift klatki mozna zrobić: Rotate (ale tylko o 90) jest, Flip jest, Trim jest, Resize jest Scale jest: Brakuje w sumie rotate o dowolny kąt i skew.
-
Dołączył do społeczności: alnaser
-
To dobra wiadomość. Opcje jakie były w Transform: Shift, Mirror/Flip, Rotate, Scale, Skew, Resize Canvas, Stretch, Trim.
-
pk100 zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Nad czym aktualnie pracujesz?
-
Dzięki, u mnie klimat retro to norma, mam już swoje lata, w takich też klimatach lubię tworzyć. Chętnie bym ruszył jakiś tego typu projekt od zera ale nie sam - jak znajdzie się ktoś chętny kto też lubi retro i da radę poskładać taką grę oraz wyeksportować ją na różne platformy to możemy podziałać, zamiast walczyć ze wszystkim zajmę się oprawą graficzno-dźwiękową, w takim układzie jakieś grywalne demo jest do zrobienia w kilka miesięcy a nie kilka lat
-
żebym ja pamiętał jakie Ale jeśli chodzi o Images, to jest to zgłoszone: https://github.com/YoYoGames/GameMaker-Bugs/issues/3184 i przez jakiś czas było w kolumnie "planned - IDE" ale tymczasowo zniknęła Także wygląda, ze to wszystko wróci.
-
pk100 zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Przegląd mojej twórczości w GM
-
Powinni przywrócić moim zdaniem wszystkie opcje które były w 1.4 w menu Sprite Editor: Transform, Images i Animation. Genialne narzędzia, taki Shift którego można używać globalnie na całej animacji albo tylko w wybranych klatkach tak jak zresztą pozostałych funkcji czy nieodzowny Set Alpha from file, doskonałe narzędzie do wycinania sprajtów z renderów 3d przy pomocy masek.
-
pk100 zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Nad czym aktualnie pracujesz?
-
Adriann zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Galeria Grafik
-
Dokładnie, epoka N64 i PSX. Wygląda jak gry AAA z lat 1995-2000.
-
W sumie nic nie stoi na przeszkodzie używania dawnego edytora graficznego i potem importowania grafik. Jest trochę więcej zabawy, ale... a tak konkretnie których opcji brakuje? Bo wydaje mi się, że głównie brak filtrów, reszta być może jest za mocno ukryta? Pytam, bo zgłosiłem bodaj dwa Feature Requesty do YYG w tej sprawie, to mogę kolejne i może przywrócą brakujące rzeczy
-
Te gry mają świetną grafikę (chociaż dla dzisiejszej młodzieży trochę retro) i potencjał, żeby wyjść na mobilki. Ja bym zastanowił się nad dalszymi pracami zwłaszcza nad tymi bardziej przygodowymi.
-
Wrzucam w pakiecie przegląd mojej twórczości w GM. Było tych projekcików trochę i czasu sporo już minęło od pierwszej gry stworzonej w GM8. Tytuł: Astro-Gather: Planetary Rings Gatunek: kosmiczna strzelanka 2D Opis: opis gry pod filmem, to pierwsza zrobiona przeze mnie gra, jeszcze w GM8 Programowanie: Przemysław Kępa, GM8 Fabuła: Przemysław Kępa, Jakub Dziembaj Grafika: Przemysław Kępa, Jakub Dziembaj Muzyka i dźwięki: Przemysław Kępa Film: https://www.youtube.com/watch?v=YRnyVypnmx4 ---------- Tytuł: Astro-Gather: Moon 2560 Gatunek: kosmiczna strzelanka 2D Opis: opis gry pod filmem, demo kolejnej części Astro-Gather Programowanie: Przemysław Kępa, GMS1.4 Fabuła: Przemysław Kępa, Jakub Dziembaj Grafika: Przemysław Kępa Muzyka i dźwięki: Przemysław Kępa Film: https://www.youtube.com/watch?v=XwIGu_tXdjs ---------- Tytuł: Na Mokradłach – Demo Gatunek: Demo animacji wody i zmian pór dnia z efektami dźwiękowymi przyrody Opis: opis dema pod filmem Programowanie: Przemysław Kępa, GMS1.4 Fabuła: Przemysław Kępa Grafika: Przemysław Kępa Efekty dźwiękowe: Przemysław Kępa Film: https://www.youtube.com/watch?v=JsPXZaJD-Oc --------- Tytuł: Dark Swamps Demo 1 i 2 Gatunek: dark rpg, oldschool 2D Opis: opis gry pod filmem Programowanie: Przemysław Kępa, GMS1.4 Fabuła: Przemysław Kępa Grafika: Przemysław Kępa Muzyka i dźwięki: Przemysław Kępa Filmy: https://www.youtube.com/watch?v=p0HRGiPnEJw https://www.youtube.com/watch?v=M3sqMgAXCjA ---------- Tytuł: Przygodówka 2D Demo Gatunek: action-adventure 2D Opis: opis gry pod filmem Programowanie: Przemysław Kępa, GMS1.4 Fabuła: Przemysław Kępa Grafika: Przemysław Kępa Muzyka i dźwięki: Przemysław Kępa Filmy: https://www.youtube.com/watch?v=EYn8VZETXbE ---------- Tytuł: Theta Caedis, Demo Gatunek: Przygodówka Sci-fi, oldchool 2D Opis: opis gry pod filmem Programowanie: Przemysław Kępa, GMS1.4 Aktor: Jakub Dziembaj Fabuła: Paweł Królak Grafika: Przemysław Kępa, Ariel Owczarek Muzyka i dźwięki: Przemysław Kępa Filmy: https://www.youtube.com/watch?v=MtxcU2qYk7s
-
Super to wygląda, N64 vibes
-
taka tam wizualizacja w blenderze testowałem sposób na szybki level desing w blenderze jeden z minusów jest to że ten sposób nie korzysta z atlasów więc korzysta z wielu materiałów dokładnie to jeden materiał na jedną texture małym plusem jest to że te textury są ogólnego użytku więc mogą zostać użyte więcej niż raz na różne modele 0001-1020.mp4
-
Przyzwyczajenie od lat i wygoda pracy, siadam do 1.4 i tworzę, siadam do 2.x i odechciewa mi się. Rozumiem, że do nowego wyglądu programu można się w końcu przyzwyczaić ale jak nie ma w nim rzeczy które robiły robotę w 1.4 czyli wszystkich funkcji edytora graficznego to kto robił dużo animacji postaci i pojazdów oraz wycinał maską wie o czym mowa. Na razie na moje potrzeby 1.4 mi wystarcza i nie zniechęca do tworzenia. Może kiedyś podejdę na nowo do 2.x
-
-
@pk100 Cała aktywność naszej społeczności przeniosła się na Discorda, zapraszamy! Dlaczego używasz 1.4, skoro 2.3 jest za darmo?
-
Witajcie po dłuższej przerwie! Przez kilka lat bawiłem się w wolnym czasie w tworzenie efektów dźwiękowych i sprzedawanie ich na AudioJungle, czas jednak leci, markety takie jak AJ się skończyły i można było zająć się innymi projektami. Próba powrotu do GMa, wciąż na 1.4 - taki projekcik chodził mi po głowie, roboczy tytuł Orbital Patrol, opis pod filmem: Przy okazji na playliście są inne moje projekty z dawniejszych czasów. Mam jeszcze pytanie do osób co są na bieżąco w temacie: co się stało z polskim amatorskim game-devem? Wszystkie fora jakie pamiętam pozdychały, ogłaszało się tam sporo osób szukających współpracy itp. Gdzie teraz takich ludzi szukać gdybym chciał stworzyć jakiś konkretny projekt?
-
Tyle lat mija a ty dalej furras 🙈
-
-
Ostatnie aktualizacje statusu
-
Byłeś tu tylko 4 dni... Ale to wystarczyło. Kiedy raz wchodzisz na GMClan, GMClan będzie w tobie już zawsze.· 2 odpowiedzi