Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Dzisiaj
  2. Warlocks: God Slayers

    Klimatem jak z zupełnie innej gry ale bardzo mi się to podoba
  3. Warlocks: God Slayers

    A tak wygląda skończony prolog, co myślicie?
  4. Wczoraj
  5. Galeria Grafik

    Kwestia praktyki na przestrzeni ostatniego roku. Najbardziej pasują mi pastelowe odcienie i po prostu bawię się paletką.
  6. Galeria Grafik

    Na jakiej podstawie dobierasz kolory?
  7. Galeria Grafik

    Dziena. ::)))
  8. Temat zbiorczy na drobnostki

    Są globalne. Do zmiennej zostanie przypisany numer grida. Jak zrobisz to do tej samej zmiennej, to ten stary grid nadal istnieje, tylko nie masz zapisanego nigdzie jego numerka. Powiedzmy sobie, że każdy ds_xxx działa tak samo jak dodawanie sprite - dostajesz ID, ale jak znika zmienna to nie znika zasób i nadal wisi w pamięci. I jakbyś na chybił trafił tę cyferkę podał, to byś nawet odczytał te wartości?
  9. Galeria Grafik

    nikas, to w kwadracie super, na bardzo ładny styl trafiłeś
  10. Ostatni tydzień
  11. Galeria Grafik

    Lecimy nie śpimy.
  12. Angels Downfall

    Taki tam koncept kolejnej planszy.
  13. Problem rozwiązany, wystarczyło discardować pixele z alphą <= 0, może nie jest to wydajne rozwiązanie ale działa. if (gl_FragColor.a <= 0.0) { discard; }
  14. Galeria Grafik

  15. Galeria Grafik

    Bo to mój prywatny instagram i wrzucam tam różne rzeczy, choć głównie staram się żeby było #artsy. Fajnie, że się podoba.
  16. Galeria Grafik

    W sumie tego insta to znałem, nie ma tam samych prac ale jest ich na tyle sporo, że jest spox.
  17. Galeria Grafik

  18. Warlocks: God Slayers

    Jeśli gra osiągnie sukces to złotówki na pewno będziemy mieć
  19. Warlocks: God Slayers

    Tego typu umowy zazwyczaj się czyta i modyfikuje n razy przed podpisaniem
  20. Warlocks: God Slayers

    Czyli Wasza umowa nie pokrywa się całkowicie z tą z ich strony? Bo to co zacytowałem pozostawia ogrooomną bramkę do kreatywnej księgowości;p Gra może osiągnąć całkiem spory sukces a autor może nie dostać złotówki..
  21. Warlocks: God Slayers

    Zazwyczaj coś tego typu jest, oczywiście każdy przypadek jest lekko różny, zależnie jak obie strony się dogadają, zależy na jaką kwotę jest cała sytuacja, etc.
  22. Warlocks: God Slayers

    Ładne lokacje,podziwiam Waszego grafika. W sumie nigdy nie sprawdzałem jak wyglądają umowy z wydawcami,poczytałem o FDG Tak to mniej więcej zawsze wygląda?Załóżmy że gra zarobi 110k na czysto- to Wy dostaniecie całe 4k z tego ?? "W pierwszej kolejności 100% kwoty ze sprzedaży trafia do nas do czasu całkowitego zwrotu z inwestycji. W praktyce oznacza to, że pieniądze ze sprzedaży będą musiały pokryć 100 tys. złotych finansowania oraz powstałe koszty marketingowe." "Zyski dla twórców różnią się oczywiście w zależności od projektu. Standardowo, ze względu na inwestycję oraz działania wydawnicze, zakładamy podział zysków na poziomie 60% i wzwyż dla Fat Dog Games, przy modelowym działaniu oraz po zwrocie poniesionych przez nas i przez Was kosztów."
  23. Warlocks: God Slayers

    Koncepty nowych lokacji http://store.steampowered.com/app/628330/Warlocks_2_God_Slayers/ - zapraszam do dodania do wishlisty BTW naszym nowym wydawcą został Fat Dog Games i premiera się trochę przeciągnie, żebyśmy mogli grę bardziej dopracować
  24. Tytuł: Good Puzzle Game (po polsku jest to po prostu: Dobre Puzzle) Gatunek: Puzzle, Układanki Opis: Darmowe puzzle ze zdjęciami w wysokiej jakości, podzielonymi na kategorie (Zwierzęta, Krajobrazy itp.). Po polsku chyba nie ma na to odpowiedniego słowa, ale są to puzzle określane po angielsku jako "tiled". Czyli obrazek podzielony jest na pewną ilość kwadratów pozamienianych miejscami a układając zamieniamy ze sobą dwa dowolne kawałki. W mojej opinii na telefonie jest to zdecydowanie wygodniejsze niż typowe puzzle o puzzlowym kształcie . Może i tamte lepiej odwzorowują rzeczywistość, ale są wyjątkowo nieprzyjemne do układania na małym ekranie. Mamy trzy poziomy trudności i dwa tryby gry: w pierwszym kawałki są po prostu losowo pomieszane a drugim dodatkowo poobracane. Gra ma pełny autozapis - bez problemu może kontynuować wcześniej układane obrazki. Podczas układania mierzony jest czas i gra przechowuje najlepszy dla każdego trybu, trudności i obrazka oddzielnie. Gdyby ktoś po prostu chciał się odstresować można jednym klikiem wyłączyć zegar. Podgląd "oryginalnego" zdjęcia w trakcie układania jest tak prosty jak to tylko możliwe (jeżeli ktoś grał w topowe gry tego typu to na pewno uzna to za zaletę - w tamtych trzeba się od diabła naklikać). Download: Odnośnik do Google Play - aktualnie gra jest w otwartej becie. Rozmiar: 49 mb - wiem, że to dużo. Ale uwierzcie, że i tak stanąłem na rzęsach. Jeżeli mają być zdjęcia w wysokiej rozdzielczości i muzyka podczas gry, to pewien rozmiar musi być. Możliwe, że w przyszłości zrobię tak jak często jest w puzzlach, czyli zdjęcia będą pobierane z zewnętrznego serwera - ale na razie nie bardzo mogę w to zainwestować. Autorzy: Programowanie: ja. Grafika (poza zdjęciami): ja + pomoc Narzeczonej w paru kwestiach (m.in. logo). Zdecydowana część powstała na podstawie moich przeróbek kawałków tekstur drewna z assetów. Wykorzystałem też ikony Kenney'a Zdjęcia i muzyka: wszystkie użyte assety są na licencji cc0. Starałem się pilnować tego tak bardzo jak się dało. Jeżeli ktoś znajdzie coś niepewnego to niech da proszę znać. Screeny: Monetyzacja (ale to okropne słowo): Postawiłem wyłącznie na reklamy filmowe. Nie chciałem, aby jakiś okropny baner wybijał z gry, która w założeniu ma być relaksująca. Wykorzystuję reklamy na dwa sposoby: Na początku dostępnych jest tylko parę zdjęć. Kolejne odblokowuje się wykorzystując "Złote Kawałki Puzzli" - na początek coś się dostaje a kolejne można otrzymać za oglądanie reklam. Osobiście uważam to za najmniej wybijające z rytmu. Gracz co prawda ogląda reklamę, ale zaraz potem jest za to nagradzany - i robi to tylko gdy chce. Drugim sposobem są reklamy wyświetlane po całkowitym ułożeniu jakichś puzzli (gdy się wraca do menu) - to już jest mniej miłe, ale przynajmniej na początku raczej ograniczone. Kiedyś miałem też pomysł z wyświetleniem reklamy zaraz po starcie gry - ale to było naprawdę poronione. Jako dostarczyciela reklam wykorzystuję AdColony i UnityAds. Uwagi dodatkowe: Zawsze miałem rozgrzebane wiele prototypów, więc postanowiłem się spiąć i w końcu wydać coś prostego. Pomyślałem, cóż może być prostsze i szybsze niż puzzle? Delikatnie mówiąc myliłem się. Walki było dużo z bardzo dziwnymi rzeczami, ale fajnie jest coś wypuścić - mimo, że to tylko prościutkie puzzle jakich pełno w Google Play. Acha - wiem, że nazwa jest straszna. Miało być coś bardziej ambitnego, ale im bardziej grzebałem w sklepie tym bardziej widziałem, że tytuł jest tylko drogą do celu jakim jest lepsze podkreślenie słów kluczowych. Przynajmniej tak to wyglądało w puzzlach. Okropne, ale obawiam się, że prawdziwe. Co dalej: Oczywiście więcej zdjęć - to konieczne. Poza tym poważnie rozważam dodanie polskiej wersji językowej - teraz jest tylko angielski. Nie wiem tylko czy ma to sens - co uważacie?
  25. Temat zbiorczy na drobnostki

    Zawsze wiedziałem, że programiści są nienormalni ale pisanie ekwipunku tylko to potwierdziło dzięki za odpowiedź
  26. Temat zbiorczy na drobnostki

    @SimianVirus7 nie chodzi o to czy kolekcje danych są globalne, czy lokalne - o tym decyduje, gdzie te utworzoną kolekcje zapiszesz, do "czyjej" zmiennej. wszelkie wartości trafią, do tego obiektu on należy, ale nic nie stoi na przeszkodzie współdzielić kolekcję pomiędzy obiektami. taka dana siedzi gdzieś w pamięci komputera i zmienne jedynie wskazują na tę daną w pamięci (w sensie liczby akurat są zawsze kopiowane, stringi prawdopodobnie też ale kolekcje są zawsze gdzieś w pamięci i podczas utworzenia kolekcji dostajesz jej identyfikator, numer, który jest niejako wskaźnikiem, którym przy obsłudze kolekcji mówisz GMowi, którą kolekcję modyfikujesz).
  1. Pokaż więcej aktywności
×