Skocz do zawartości

Harrrry

Użytkownicy
  • Postów

    139
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Harrrry

  • Urodziny 04.10.1992

O mnie

  • Skąd
    Zielona Góra
  • Płeć
    Male
  • Adres www

Ostatnie wizyty

1 700 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Harrrry

Cadet

Cadet (3/13)

0

Reputacja

  1. ( ja tylko przypominam o forum )

  2. e, co tak przepadłeś?

  3. GML (step cara) if(obj_nowagra.clicked) { /* twój skrypt */ } :)
  4. Harrrry

    Prosta gra w allegro

    Mi się przyda bo akurat uczę się Allegro i hawkNL =) Co do increment_speed i "Padłem" - tak działają timery w allegro =/ a moim zdaniem allegro to dobry lib i ma funkcje porównywalne z gmem.
  5. GML (create) clicked=0; GML (step) if(clicked) { ... } else { ... } GML (left pressed) clicked=1; GML (left released) clicked=0;
  6. Zrobiłbyś tak jak masz teraz tylko wysyłałbyś też direction i speed. Jak obiekt otrzyma taką informację to zacznie już iśc w danym kierunku. Jedynie jak gracz nagle zatrzyma się albo zmieni kierunek to będzie można zobaczyc małe lagi (Pójdzie trochę za daleko i przeskoczy z powrotem do tyłu) Pomysł z klawiszami też dobry. Nie wiem czy da się wymyślić coś wydajniejszego, lagi istnieją i trzeba się z tym pogodzić =(
  7. Spróbuj wysyłac dodatkowo direction i speed. Wtedy będzie można zrobic żeby objecty innych graczy "zgadywały" kolejne ruchy. W wielu grach zauważyłem takie rozwiązanie.
  8. Jeśli jest tak duży to i tak nie ma sensu. Jeśli wysyłasz mapę to może trzymaj ją w pamięci jako listę różnych figur które po narysowaniu i oteksturowaniu tworzą ziemię? Renderowanie miałoby miejsce po otrzymaniu mapy. Chyba ze chodzi ci o wysyłanie spritów robali, to wtedy trzeba wymyślić coś innego. (Bo pamiętam że można tworzyć własne)
  9. Harrrry

    Komiksy :S

    Ja tylko komiksy online =D http://thenoobcomic.com/index.php?pos=1 http://suicideforhire.comicgenesis.com/d/20041103.html http://www.vgcats.com/comics/?strip_id=0
  10. 4. Najpierw sprite_save, a potem http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=408731 Co do pierwszego nie wiem i chętnie się dowiem jeśli ktoś zna rozwiązanie :rolleyes:
  11. https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=14141
  12. Edit: Nic dziwnego skoro dałeś execute_script do drawa. Ten sam kod musi się "kompilować" co stepa.
  13. E tam. Takie coś tylko że 100x bardziej wydajne to ja mogę sobie zrobić sam w 10 min. Raczej trudno to nazwać silnikiem =/
  14. GML (obiekt A) var v,t; v=zmienna; t=0; with(obiekt_b) if(zmienna==v) { t=1; break; } if(t) event_user(0); Ile jeszcze będziesz się pytał o strukturę with? Naucz się jej w końcu. ;p
×
×
  • Dodaj nową pozycję...